obey-robots.txt
03 December 2016, 22:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over mobiele telefonie. Bijvoorbeeld je voicemail instellingen, toestel bediening, toestel advies etcetera, maar ook vragen over simlock verwijderen of opheffen.
 Onderwerp afdrukken

Communicatie

Helmaripson
Vanaf 5 juni ben ik al doende om mijn i phone in bezit te krijgen. Pakket binnengekomen zonder iphone, alleen simlock. Hoe slecht dat er gereageerd e/o gecommuniceerd wordt door telfort. Kortom,slecht en heel teleurgesteld door dit bedrijf. Feedback hebben ze volgens mij ook nog nooit van gehoord. Actie komt iedere keer weer vauit mijzelf. Telefoonkosten!!!!!
Er is al een dossier opgebouwd, dat wil je niet weten. Maar och,aldus een van de medewerkers, u heeft toch nog een telefoon,dus u kunt toch nog bellen.
Nee telfort,dat wil ik juist niet horen. Ik denk dat ik nu al heel veel geduld heb gehad, dus ik hoop dat ik op kort termijn Eens mijn iphone mag ontvangen.
En op zijn minst eens een feedback.

Groet
Helma ripson

Helmaripson
Hoe slecht van telfort. En hoe belangrijk is een klant!!!!Eindelijk was ik zover. Ik kreeg na 2 maanden eindelijk iemand van het hoofdkantoor. Via een zeer behulpzame dame trouwens.
Mevr ,dit kan niet aldus sandra. Telefoon wordt bestelt en wordt bij u afgeleverd. Zaterdag wellicht niet,maar zeker maandag. Maandag thuis gebleven. Dinsdag zag ik post.nl ,maar hij rijdt mijn deur weer voorbij. Nee dit kan toch niet waar Zijn. Gebeld en vroeg naar sandra, maar krijg haar dus niet aan de telefoon. Ik moet gewoon afwachten. Kan zijn morgen of overmorgen. Ik ben het zo beu om zo behandelt te worden door een zeer klant onvriendelijke instelling.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Communicatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:47:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv