obey-robots.txt
03 December 2016, 01:18
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding of geen / slechte dekking met mobiele telefonie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Uw asnsluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

merel
hallo,

Deze melding krijg ik wanneer ik probeer te bellen nadat ik eerst een afsluittoon krijg.
Ik bel al jaren met deze telefoon/simkaart via Telfort.
Graag zou ik spoedig een oplossing zien.

P.s. Ik kan wel gebeld worden en heb alle facturen altijd netjes voldaan.

Met vriendelijke groet,

Merel

Prepaid
Hier ook zo een probleem mijn nummer is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld! wat een drama heb het nummer al zo lang in gebruik en meerdere malen mee geporteerd zo belangrijk is het nummer voor mij! Telfort kan dit terug zien in de administratie. Wie kan mij helpen om dit om te lossen ik kan dit nummer niet kwijtraken het staat overal vermeld bij mijn opdrachten en werkgevers! please help

merel
Je moet ze bellen naar het nummer wat ze doorgeven.
En ja dat is lullig want dat gaat nou juist niet met een afgesloten telefoon.
Even iemand lief aankijken.
Bij mij was er iemand met extreem hoge kosten en ze hebben perongeluk mijn nummer geblokkeerd ipv dat nummer.
Het was overigens na het bellen binnen enkele minuten opgelost.
Succes!!

Prepaid
Thanks, ik zie het somber in want mijn nummer is een prepaid nummer. Ik probeer in te loggen om MijnTelfort.nl maar het toegangswachtwoord wordt naar mijn nummer gestuurd en die is buiten gebruik.. en verder kan ik nergens mee bellen.....lief aankijken is niet genoeg meer, volgens mij moet ik janken en het scheelt niet veel..please somebody help me...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uw asnsluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen. Algemeen 4 19 december 2010, 01:56
om administratieve reden buiten gebruik gesteld !!!!! en Telfort geeft niet thuis!!! Algemeen 9 20 oktober 2010, 20:03
Om administratieve redenen geblokkeerd Algemeen 2 04 maart 2010, 12:11
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Helpdesk 3 11 februari 2010, 19:09
2e nummer VOIP buiten de al bestaande telfort lijn Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 20 20 januari 2010, 15:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:08:58
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv