obey-robots.txt
04 December 2016, 09:11
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Ongevraagd een nieuw modem

tomb
Op 20-2-2014 ontving ik een brief van Telfort met de aankondiging dat ik een nieuw modem zou ontvangen omdat in mijn wijk prinsehof te Leidschendam het netwerk vernieuwd zou worden en dat ik daarom een nieuw modem diende te installeren , uit informatie blijkt dat er hier in de wijk helemaal geen nieuw netwerk wordt aangelegd en dat ik dus dehalve helemaal geen behoefte heb aan een nieuw modem.
Ik ben zeer tevreden met mijn Zyxel P-2812HNU-f1 modem die goed werkt en betere specificaties heeft dan Experia box v8. die ik nu op eens in mijn mik geschoven kreeg over dit laatste modem regent het klachten met name over de V8 en vragen veel klanten om een V9 die Telfort niet kan of wil leveren, ik zelf heb al geruime tijd geleden aan gegeven dat ik geen Expiria box V8 wilde en dat mocht mijn Zyxel modem kapot gaan ik het zelfde modem retour wilde hebben daar ik anders mijn abbonement zou opzeggen, dit alles is in mijn dossier opgetekend en mij is beloofd dat het Zyxel modem zou blijven werken en ik deze zou kunnen blijven gebruiken.
Nu twee dagen na de brief staat Post.nl met het nieuwe modem voor de deur met de nieuwe Expiria box V8 met de brief nog eens goed lezende het dreigement dat ik voor 11maart het nieuwe modem diende te installeren daar ik anders een verminderde dienstverlening ga ervaren, wat zijn dit voor dreigementen van Telfort, wees eerst eens duidelijk in de communicatie leg goed uit wat er gebeurt, want natuurlijk blijft mijn Zyxel modem/router goed werken via de adsl kabel.
Bij deze zeg ik Telfort toe als dat niet het geval is zij een tot nog toe tevreden klant kunnen schrappen als abonnee en ik gewoon naar de concurentie ga het is maar dat u het weet mijnheer Telfort want dreigen kunnen we allemaal.
Verder wil ik weten of Telfort je kan verplichten om het door hun geleverde modem te gebruiken of kun je elke modem/router gebruiken en waar vindt je dan de instellingen voor een niet Telfort modem/router

Franzki
Een internetprovider kan je verplichten om het door hun geleverde modem te gebruiken.

Telfort doet dit niet... in principe kun je zelf een geschikt modem aanschaffen en dat gebruiken. Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor de juiste configuratie. Want Telfort levert geen support op een eigen modem.

En dat kan soms lastig zijn, zeker als je een dienst als ITV afneemt.

wheelturner
Hallo,

Ik heb dezelfde brief gekregen en ook zo'n stomme Xperia Box V8. Van mijn eigen modem met internet en telefonie naar een Xperia Box V8 zonder internet en telefonie.....Gelukkig heb ik straks GEEN Telfort. Misschien is dit een betere slogan....Shock
Gewijzigd door wheelturner op 09 april 2014, 22:17

Franzki
Waarom zijn het waardeloze routers? Ik heb er zelf eentje staan en die werkt gewoon goed.

En een helpdesk van Telfort kan inderdaad niet inschatten of je kan inloggen op je bedrijfsnetwerk... dat kun je beter bij je bedrijf navragen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongevraagd een nieuw modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
Terugsturen Modem Algemeen 3 13 januari 2014, 16:29
Instellen van port in nw modem Eperium Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 25 juni 2013, 23:38
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:08:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv