obey-robots.txt
08 December 2016, 08:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

weet iemand het e-mail adres van Telfort??

lech
weet iemand het e-mail adres van Telfort?? na een vermogen aan dat 0900 nr kwijt te zijn, ga ik ze maar eens mailen. Mijn telefoon is een ramp, mensen kunnen mij niet bellen, krijgen dan een antwoordapparaat en de snelheid van Telfort is ook een ramp, nog geen 5 MB!!!! Wie weet het e-mail adres??
 
Adri44
Hoi Lech,

Via onderstaande link succes.
http://klantenservice.internet.telfort.nl/contact.aspx?nodeid=8036

Adri
 
lech
Bedankt, ga direct een mail naar Telfort versturen, want ik heb veel ellende met bellen en de veel te lage (5MCool snelheid. Ben benieuwd of ik antwoord krijg, anders zet ik gewoon de automatische betaling stop.
 
Richard
anders zet ik gewoon de automatische betaling stop.

Moet je vooral doen, krijg je alleen problemen mee en evt. een incassobureau en daar kun je niets tegen doen, is pas nog bij "das je goed recht" geweest.
Als je er vanaf wilt vanwege het in gebreke blijven danwel problemen, zul je ze eerst schriftelijk in gebreke moeten stellen (dus niet per email), liefst aangetekend, en een periode van 3 a 4 weken de tijd geven om het euvel te herstellen. Schrijf er dan bij dat indien het niet binnen die periode in orde gemaakt is je tegen die tijd met ingang van onmiddellijk je abonnement beŽindigt om die reden.

Als het dan na die tijd niet hersteld is, dan kun je je abonnement opzeggen en de betalingen stoppen.
Als ze dan nog komen met aanmaningen en deurwaarders ofzo, sta je tenminste in je recht en kun je er mee verder, anders zul je gewoon tot einde contractdatum moeten betalen.

Zo zit de wet nu eenmaal in elkaar. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
 
ton2e
lech schreef:
weet iemand het e-mail adres van Telfort?? na een vermogen aan dat 0900 nr kwijt te zijn, ga ik ze maar eens mailen. Mijn telefoon is een ramp, mensen kunnen mij niet bellen, krijgen dan een antwoordapparaat en de snelheid van Telfort is ook een ramp, nog geen 5 MB!!!! Wie weet het e-mail adres??
Vie email heeft geen enkele zin.

Je moet klachten gewoon (1) per aangetekende brief EN (2) via fax versturen. Daarin (redelijke) termijn noemen waarin e.e.a. opgelost moet zijn en dat je anders het contract verbreekt wegens wanprestatie en alle betalingen terug vordert alsmede veroorzaakte onkosten.
 
0206192398
is er niet
 
lech
Nou, ik dacht dat de Nederlandse wetgeving heel duidelijk is, de klant heeft een betalingsverplichting, maar de leverancier heeft een leveringsplicht en de leverancier MOET aantonen dat hij heeft geleverd, waar de klant voor heeft betaald!. Een 10 a 15% lagere snelheid, daar kan Telfort nog mee wegkomen en zich beroepen op de leveringsvoorwaarden, maar een 20MB snelheid aanbieden/verkopen en de klant voor het tekenen van het contract overtuigen middels hun eigen postcodecheck dat Telfort de klant minimaal 15 a 16MB snelheid zal leveren, om daarna slechts nog geen 5 MB te leveren, kijk daar maakt elke rechter volgens mij korte metten mee en trouwens, Telfort kan stellen in zijn leveringsvoorwaarden wat zij wil, maar leveringsvoorwaarden en contracten dienen wel aan de Nederlandse wettelijke normen te voldoen en als een rechter vind dat dat niet zo is,(kijk wat voor snelheid Telfort uiteindelijk leverd) wordt zo'n contract gewoon ongeldig en dus nietig verklaart, zo simpel is dat. Je moet wel inderdaad wel de leverancier toestaan om binnen een redelijke termijn alsnog aan zijn verplichtingen te voldoen. Maar 20MB aanbieden, daarna 15MB minimaal beloven om dan slechts 5 MB te leveren???, nou, volgens mij zal elke rechter in Nederland dit pure misleiding van de consument noemen en dat contract dus nietig verklaren, omdat deze leverancier Telfort bij lange na niet nakomt wat zij haar klant in het vooruitzicht heeft gesteld. Maar goed dit is mijn mening.
 
Richard
maar de leverancier heeft een leveringsplicht

Klopt en als hij niet aan die leveringsplicht voldoet, dien je hem eerst hiervoor in gebreke te stellen en tijd te gunnen om het euvel te verhelpen, ook dat staat in de wet.Smile

Verder wordt geen snelheid van 20mb aangeboden/verkocht maar een snelheid TOT 20mb en da's een groot verschil.

De voorwaarden van Telfort zijn zowat hetzelfde als die van Orange.
Je eigen mening mag je er over hebben, ik ga er niet met je over in discussie.

Als juridisch specialisten (van DAS rechtsbijstand) in "das je goed recht" stellen dat je geen poot hebt om op te staan, dan kun je er van uit gaan dat dit ook zo is.

Dat is het nadeel, TOT 20mb is een rekbaar begrip en betekent van 0-20mb afhankelijk van de mogelijkheden.
Het ligt er aan welk minimum een rechter nog als minimum redelijk vindt, maar ik ga er geen rechtszaak aan wagen.
Er is echter geen sprake van misleiding maar sprake van slecht lezen.
Dit staat heel duidelijk op de Telfort site: Supersnel internet tot 20 Mb.

Het klopt dat indien de leveringsvoorwaarden niet voldoen aan de Nederlandse wet, dat de rechter deze nietig kunnen verklaren, maar ga er maar van uit dat dit niet gaat gebeuren.

Kies de nette manier, dan ben je er over een maand vanaf of je probleem is opgelost, een van de twee.

Ik ben zelf trouwens net als jij van mening dat bepaalde zaken wel eens anders mochten in ons rechtssysteem, maarja het is nu eenmaal zo.
 
ton2e
Richard schreef:
Kies de nette manier, dan ben je er over een maand vanaf of je probleem is opgelost, een van de twee.


Ik heb identiek hetzelfde bij Orange meegemaakt. Daar bleek de max. te behalen snelheid ook rond de 6Mb hangen en dat was ook nog in hun begintijd dus overbooking was niet het geval.

Uiteindelijk is de overeenkomst na 5 maanden verbroken (basis: wanprestatie) en heb alle betalingen geretourneerd gekregen.

Overigens hebben rechtzaken over dit soort geschillen geen enkele zin. Je moet geld uitgeven, alles zelf doen want een advocaat is (voor dit soort zaken) onbetaalbaar en opboksen tegen een bedrijfsjurist. Kans op winnen is dus nagenoeg nihil.

Dan kun je beter 'eieren voor je geld kiezen' en er onderling proberen uit te komen.
 
Timelord
Er onderling uit komen, dat noem ik een afspraak maken om elkaar te treffen en dan tot een oplossing te komen.

Dat noem ik niet continu bellen en mailen en schrijven zonder resultaat.

En dat is nu juist waar menig provider zich momenteel schuldig aan maakt.

Als je maar steeds wacht tot ZIJ actie ondernemen, kun je lang wachten.
Als je zelf actie onderneemt (terugboeken bijvoorbeeld) dan kunnen ze ineens WEL reageren.
(Alhhoewel, nog steeds niks van Alice gehoord)

Weet iemand of er ook een termijn is waarin ze moeten reageren als je het geld terug hebt laten boeken ?
Of kunnen ze dat maanden later nog steeds opeisen ?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weet iemand het e-mail adres van Telfort??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:48
| hilka8508:40:14
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv