obey-robots.txt
04 December 2016, 19:22
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Probleem!!! Eenmalige activering

robby_GG
heb omstreeks 30jan08 tlfrt internet (zonder vast bellen).bestelt
kreeg vervolgens op 13feb08 brief van telfort met de bekende gebruikersinformatie en de verwachte datum dat verbinding te gebruiken is
21feb08..
heb modem (standard zyxel) NA 21feb08 pas opgehaald bij TPG,
heb deze vervolgens aangesloten, volgens de bekende weg(ben trouwens geen leek)
Vervolgens browser gestart en http://connect.adslvandaag.nl ingeklopt,dit zonder resultaat, neem aan dat jullie de volgende stap uit boekje kennen .
deze helaas ook weer zonder resultaat,
dus aangezien bovengenoemde datum een streefdatum is dacht ik probeer het met een paar dagen nog een keer.
na een paar dagen ...... zelfde eind resultaat dus.

het leuke is dat mijn buurman ook tefort had aangevraagd, en mij vroeg hem te helpen, resultaat binnen 2min internet..HAHAHA LMAO

waar het nu om gaat is dat ik zag dat er in z,n modem instelling het adres 1.254.254.253 ergens in de DNS stond vermeld. zag ook dat deze veranderd na eerste aanmelding modem.daarna staan er de bekende dns adressen eindigend op 55/58.

ik krijg in status scherm zyxel modem bij WAN dus geen ipadress en of subnet. te zien toegewezen vanaf WAN,

is er iemand die mij hiermee kan helpen ,voordat ik telfort aan hun algemene voorwaarden moet gaan houden
if so thx a bunch

Puma
In de handleiding staat ook dat wanneer het adres niet werkt, je een ander adres in kunt vullen (IP variant).

Probeer die eens.

Nietes
Misschien je modem eens even resetten 1.254.254.253 is overigens ook het adres wat je in kunt tikken om je eigen te activeren
Gewijzigd door Nietes op 06 maart 2008, 11:40

Ronald_22
Heb een soortgelijk probleem. Op het modem branden de lampjes power, ethernet en DSL groen en bij internet brandt een rood lampje.
Als ik naar de status van het Zyxel (P-2602R-D1A) modem kijk heb ik ook geen ip adres gekregen.
activeren gaat dus ook niet. Kan niet pingen naar 1.254.254.253

Gebruik geen splitter, telefonie gaat ook via Telfort.
Iemand een idee waar dit aan ligt?

Gr. Ronald

ton2e
Mijn ervaring is dat al die problemen vanzelf verdwijnen zodra je "1.254.254.253" in je browser ingeeft. Ook is het verstandig het modem volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen voor het eerste gebruik.

Ronald_22
Als ik dit ip-adres in mijn browser invoer, krijg ik "de pagina kan niet worden weergegeven".
Het probleem is volgens mij dat er iets in de verbinding naar Telfort niet goed zit.

Volgens de handleiding van het modem betekent een rood internet lampje: "Your device attempted to make an IP connection but failed. Possible causes are no response from a DHCP server, no PPPoE response, PPPoE authentication failed."

Maar waarom lukt het niet? is dit een probleem dat bij Telfort ligt?
Ga ze maar eens bellen.

robby_GG
bedankt voor jullie reacties mensen,

damn, thx puma dit stond er inderdaad in ook gelezen maar heb helemaal over het hoofd gezien, dat het daar aan zou kunnen liggen..jammer helaas moet ik Nu eerst naar huis het te checken (thx T)..
dan nog zou dit anders werken dan bij de andere telfort modems,
verkeerde instellingen geleverd modem???

bedankt cas

Liberty
Ik heb op dit moment nog internet via Orange en maak al gebruik van het standaard modem van Telfort.

Als ik naar http://connect.ad... lees ik : Uw aansluiting is geactiveerd terwijl ik nog geen Telfort heb.

Telfort gaat trouwens op 29 april in als alles goed gaat.
Gewijzigd door Liberty op 13 april 2008, 10:34

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem!!! Eenmalige activering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
netwerkadapter probleem Algemeen 1 16 november 2012, 21:52
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 14 augustus 2012, 00:18
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
Geen goede VOIP-verbinding: probleem van Zyxel? of anders oplossen... Hardware instellingen 6 09 maart 2011, 00:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:41:14
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv