obey-robots.txt
03 December 2016, 22:50
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

probleem vast bellen telfort

herby1
Overstap planet naar telfort goed verlopen, alleen kan wel naar iemand bellen maar niet terug gebeld worden,constant inbezet toon,
Iemand mischien een oplossing voor probleem????

alvast bedankt

HerbyFrownFrown

lech
Heb ik ook, als iemand mij belt krijgen zij een antwoordapparaat!!
de beloofde snelheidscheck van 15 mb haal ik al helemaal niet slechts 5 mb haal ik, ik wordt hier niet goed van, ik denk dat ik maar terug ga naar UPC!!

Adri44
Hoi Lech,

Ik denk dat je telefonie nog moet activeren, zie blz 9 van Telfort vast bellen.

Adri

Nietes
lech schreef:
Heb ik ook, als iemand mij belt krijgen zij een antwoordapparaat!!
de beloofde snelheidscheck van 15 mb haal ik al helemaal niet slechts 5 mb haal ik, ik wordt hier niet goed van, ik denk dat ik maar terug ga naar UPC!!

Veel succes dan met het opzeggen van Telfort, je zit er toch een jaar aa vast en dan pas kun je per maand opzeggen

herby1
herby1 schreef:
Overstap planet naar telfort goed verlopen, alleen kan wel naar iemand bellen maar niet terug gebeld worden,constant inbezet toon,
Iemand mischien een oplossing voor probleem????

alvast bedankt

HerbyFrownFrown

probleem opgelost na gisteren kort gebeld met helpdesk telfort

vandaag alles prima werkend.
Prima service van telfort wat mij betreft, (was bij planet wel anders gewend)Wink

dafhobby
Heb je nog geluk,
Volgens Telfort gaat de overstap van KPN naar Telfort vast geruisloos, max een half uurtje geen telefoon.
Dit hebben ze mij ook per mail doorgegeven. Ok, telfort vast afgesloten. Maandag 3 maart bericht van KPN dat per 5 maart de telefoon wordt afgesloten. Hierop meteen een bericht naar Telfort gestuurd en doorgegeven dat per 5-03 de telefoon wordt afgesloten en dat ik nog geen inloggegevens van hum heb ontvangen. Reactie van telfort tot nu toe (7 maart) helemaal niets dus. Gevolg is dat we tot dit moment geen werkende telefoon hebben.
Bij telfort reageerd gewoon niemand, geen mails, lijn blijft stil maar ook de mail.
Gebeld met het hoofdkantoor maar daar krijg je alleen maar te horen dat je het 0900 nummer maar moet bellen.

Kortom, wat ze je ook beloven, er komt uiteindelijk niets van.

herby1
dafhobby schreef:
Heb je nog geluk,
Volgens Telfort gaat de overstap van KPN naar Telfort vast geruisloos, max een half uurtje geen telefoon.
Dit hebben ze mij ook per mail doorgegeven. Ok, telfort vast afgesloten. Maandag 3 maart bericht van KPN dat per 5 maart de telefoon wordt afgesloten. Hierop meteen een bericht naar Telfort gestuurd en doorgegeven dat per 5-03 de telefoon wordt afgesloten en dat ik nog geen inloggegevens van hum heb ontvangen. Reactie van telfort tot nu toe (7 maart) helemaal niets dus. Gevolg is dat we tot dit moment geen werkende telefoon hebben.
Bij telfort reageerd gewoon niemand, geen mails, lijn blijft stil maar ook de mail.
Gebeld met het hoofdkantoor maar daar krijg je alleen maar te horen dat je het 0900 nummer maar moet bellen.

Kortom, wat ze je ook beloven, er komt uiteindelijk niets van.

Daar begrijp ik niks van , bij mij was opleverings datum 5 maart
4 maart verbinding planet weg (gelukkig) modem telfort aangesloten
en internet van telfort.
telfoon via telfort werkte 5 maart,kon alleen niet gebeld worden kort
gebeld met helpdeks ca 9 sávonds en men begon direkt het probleem te verhelpen te zien aan modem verbindig,andere dag
alles wekend.
243290736

Was bij planet echt ramp, Hoop dat het bij jou toch noch goed komt.

lech
Adri63 schreef:
Hoi Lech,

Ik denk dat je telefonie nog moet activeren, zie blz 9 van Telfort vast bellen.

Adri

heb ik al gedaan, ik wordt er niet goed van, als ze mij bellen krijgen ze regelmatig een antwoordapparaat en lukt het bellen wel, dan wordt tijdens het telefoongesprek gewoon de verbinding verbroken en dat tig maal, dit is echt niet normaal meer. Ik ben gewoonweg regelmatig telefonisch onbereikbaar en dat geld ook voor mijn e-mail verkeer!!!

dafhobby
Bericht van Telfort dat ik per 6 maart zou kunnen bellen en dat alles ok was, de activatie code kwam echter pas 8 maart dus niet erg duidelijk van Telfort.
Nu echter weer een volgens probleem, in de avonduren valt internet nagenoeg weg. Overdag 1400 KByte en na 19.00 uur tussen 0 en 200 KByte.
Helpdesk gebeld en daar wisten ze te vertellen dan mijn aansluiting niet goed was en dat ik dat maar zelf moest regelen. Dat ik alles heb aangesloten volgens de handleiding en dat dit probleem pas was opgetreden na het activeren van vast bellen moest hij even gaan overleggen. Uiteindelijk blijven ze bij hun standpunt dat de aansluiting (met lasdop waar je de kabel moet doorknippen) de boosdoener is en dat dit de oorzaak van het snelheidsverlies in de avonduren is.
Ik snap dan niet dat ze in de hendleiding schrijven hoe het moet en vervolgens weer vertellen dat het niet goed is.
We hebben maar weer een aangetekende brief gestuurd (met handtekening retour) en Telfort verzocht dit probleem binnen redelijke termijn ( 4 weken) op te lossen, gebeurd dit niet zullen we ze in gebreken stellen en het abb. op vastbellen stoppen. Ze leveren uiteindelijk niet wat ze in folders, advertenties enz. aanprijzen.
Zij zijn verantwoordelijk voor juiste informatie en dat is dus duidelijk niet gebeurt, zie handleiding.
Afwachten maar weer, bellen en aangetekende brieven versturen kost ook niets..................

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem vast bellen telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:49:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv