obey-robots.txt
04 December 2016, 19:23
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

COS instellen op P2812

Stine
Ola!

Heb zojuist standaard inet van Telfort en na 2 helse weken heb ik zelf de lijn opgekregen zonder enige hulp/service van telfort (nog dank daarvoor -.-" )

Weet iemand hoe ik makkelijk de lijn kan reguleren? Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik wil op de LAN2 een wireless acccess punt opzetten, maar wil dat het punt zo weinig mogelijk gebruik maakt van mijn bandbreedte.
Nu zag ik dat de CPE COS optie had, maar heb geen flauw idee hoe ik dit moet instellen!

Weet niet of dit zinnig klinkt, maar ik hoop dat iemand me begrijpt en mij hiermee kan helpen.

Grtz,
Stine

EdP
Je bedoelt zeker QoS.
Je kunt binnen QoS wel iets definiŽren m.b.t. je WLAN, maar dan wel het WLAN van het modem zelf, dus als je 2 aparte WLAN's hebt, gaat dit niet op.
Wat je wel kunt proberen is met een specifiek MAC adres wat op te stellen. Hoe het exact zit met QoS weet ik ook niet, heb ik nooit gebruikt, misschien kun je hier het MAC adres van je Wireless AP invullen (of anders dat van LAN2?).
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'COS instellen op P2812', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
instellen wifi versterker lukt niet Algemeen 4 26 juni 2013, 22:13
Instellen van port in nw modem Eperium Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 25 juni 2013, 23:38
P2602HW-D1A als WiFi access point (repeater) instellen WiFi 2 26 januari 2012, 01:02
Modem issue: Ports blijven dicht en modem wordt instabiel na instellen NAT. Algemeen 1 18 januari 2012, 09:36
Help, PPP instellen speedtouch 716 ADSL Telfort Algemeen 11 05 augustus 2011, 00:32
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:42:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv