obey-robots.txt
06 December 2016, 03:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

nog geen internet en tv.....ggrrrrr

JHArail
Op 30 augustus zou mijn internet/tv abonnement geactiveerd worden. En ja, het werkte! Ik had TV, zij het heel haperend. Ook internet deed het, hoewel ook daar de verbinding regelmatig weg viel. Maar na een dag of 3 was de TV en de internetverbinding helemaal verdwenen! Ik heb gebeld, steeds opnieuw nieuwe beloftes gekregen van Telfort, het zou liggen aan de centrale, aan verkeerde kabels, etc etc. Er is zelfs een monteur langs geweest maar nog steeds geen verbinding. Telkens beloven 'nog een paar dagen' maar nu, bijna 4 weken later, nog steeds niets. Mijn geduld is op!!!!! Doe er wat aan!!!!

Franzki
Mijn geduld is op!!!!! Doe er wat aan!!!!

Snelste manier is toch echt om de helpdesk te bellen... er lijkt iets mis te zijn met je verbinding.

Dan ga ik er natuurlijk wel van uit dat het modem met een korte goede kabel direct op het isra-punt is aangesloten en dat er geen aftakkingen o.i.d. aanwezig zijn...

JHArail
helpdesk is al aantal keren gebeld heeft in begin gewoon gewerkt isra punt is goed alleen nu zeggen ze dat leidingen met kpn gekruist zijn wat dat ook mag betekenen

EdP
Als het iets met de buiten bekabeling te maken heeft, dan veronderstel ik dat de helpdesk medewerker zo helder is geweest om een KPN monteur aan te sturen. Als mijn veronderstelling onjuist mocht zijn, dring daar dan op aan via de helpdesk of Webcare.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog geen internet en tv.....ggrrrrr', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:34:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv