obey-robots.txt
04 December 2016, 19:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wat zijn de stappen bij overstappen Planet naar Telfort

ml11
Hallo,

ik zet even een nieuw onderwerp, omdat het me niet lukt te antwoorden op een eerder onderwerp van mij.

Vooral aan Richard en Hans68:

Welke stappen moet ik doen als ik overstap van Planet naar Telfort internet plus bellen.
En moet ik de telefoonlijn van KPN ook opzeggen.

Ik lees hier wel het een en ander, dat dat niet makkelijk gaat.

Kunnen jullie me adviseren hoe ik dat het beste aan kan pakken ?

Alvast bedankt

Hans68
Je moet eerst ff kijken wanneer je abonement bij Planet afloopt , je moet wel de opzeggings termijn in de gaten houden , dus NIET te laat ,want dan hang je weer voor een jaar , verder gewoon aanmelden bij telfort daar kun je ook een brief downloaden die je aangetekend naar Planet moet sturen ,het kan ook telefonisch ,maar mijn ervaring is dat ze niks invoeren en ik ben niet de enige , mijn maat had het precies het zelfde , ook ff naar Planet bellen dat je het abonement wilt stop zetten , en hamer het bij die gasten in dat je een email met de bevestiging wilt , anders gebeurd er niets , verder regelt Telfort alles voor je .

ml11
Oke Hans,

Dan ga ik het zo doen, heel erg bedankt voor je advies.

Richard
ook ff naar Planet bellen dat je het abonement wilt stop zetten

Hamer er hierbij gelijk ook even op dat het geen normale stopzetting betreft maar een migratie naar Telfort en laat je dat ook bevestigen als het even kan.

Anders geven ze namelijk een lijncancel door en zit je voordat je het in de gaten hebt zo 5 a 6 weken zonder internet.

Puma
Zo ga je over van Planet naar Telfort.

6 weken voordat jouw contract afloopt, bestel je Telfort en tijdens de bestelling geef je aan dat je al ADSL hebt! Je geeft tevens een overgangsdatum aan. Dit is de dag waarop jouw huidige contract afloopt bij Planet!

Houd de status van de bestelling in de gaten en wanneer deze bij "Stap 4" is, geef je de opzegging door aan Planet. Je krijgt tevens een voorbeeldbrief na je bestelling bij Telfort!

Op de dag dat jouw contract afloopt, ga je over naar Telfort. Mits je dit goed hebt aangegeven tijdens je bestelling!

KPN hoef je niet zelf op te zeggen. Telfort zorgt daarvoor. Mits je Telfort vastbellen besteld!
Gewijzigd door Puma op 29 februari 2008, 03:51

Hans68
Puma schreef:

Houd de status van de bestelling in de gaten en wanneer deze bij "Stap 4" is, geef je de opzegging door aan Planet. Je krijgt tevens een voorbeeldbrief na je bestelling bij Telfort!

En zorg in vredesnaam dat je een bevestiging krijgt van Planet dat je abonement is opgezegt , neem van mij aan telefonische voeren ze niets in , laten ze het bevestigen met een email en eventueel een brief , heb je binnen een week geen email ontavngen , gewoon weer aan de lijn hangen .

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat zijn de stappen bij overstappen Planet naar Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:43:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv