obey-robots.txt
04 December 2016, 19:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vaste telefonie-een ramp

fleurabel
slapeloze nachten van Telfort!! eind november internet en vast bellen aangevraagd, na veel problemen eindelijk 11 februari internet maar nog steeds geen vast bellen, nu al 200 verbeld naar Helpdesk waar ze vanalles beloven maar niets nakomen, heeft er iemand een tip dit kan zo niet langer. Ze kunnen me niet vertellen wanneer het wel kan, en vandaag een brutale meid die mij doodleuk naar de afdeling doorverbond voor het opzeggen. Echt slapeloze nachten!!!!!FrownFrownFrownAngryAngry

op brieven (aangetekend word niet gereageerd en op mailtjes ook niet

dvdevil
tja de bedragen worden steeds hoger nu al 200 euro.
je geeft niet veel informatie over hoe en wat

fleurabel
ter info:
Aanvraag internet &vast bellen 20/11/2007
15/12/2007 gebeld over wanneer aansluiting, antwoord binnen 2 weken
11/01/2008- monteur Kpn volgens hem moet het werken
12/01/2008- gegeven datum van oplevering, maar nog geen modem ontvangen. Daarna tot 3 maal toe verkeerde modem geleverd. Tot 2 maal toe terugbelafspraak gehad maar niemand heeft gebeld. Na dreigen om op te stappen eindelijk internet op 11/02/2008. Maar nog geen telefoon want Telfort vergeten om nummer te registreren. Ze weten niet wat ze moeten doen dus doen ze maar niets nu nog geen telefoon. Ze beloofde 2 maanden abonnementsgeld (per email bevestigd) vervolgens is er 3 maanden abonnement van mijn rekening gehaald, ook voor januari waar ik geen aansluiting had. Dat heb ik dus laten storneren. Iedere keer als ik nu bel zeggen ze dat ze niet weten hoe het op te lossen misschien 5 tot 10 werkdagen wachten, maar ik wacht nu al zo lang. Ik kom overhuizen uit het buitenland en moet dus veel regelen ook via telefoon. Als ik van te voren had geweten dat het zo lang duurde had ik nooit voor Telfortgekozen. Overstappen naar een andere provider schiet ook niet op want dan heb je ook weer 2 tot 4 weken wachttijd. Een ding is zeker Telfort verdient een aardige duit met haar Helpdesk!Shock

Fokke
Waarom vraag je ondertussen niet eventjes een account aan bij Voipcheap / - buster en installeer dat in je modem; 5 minuutjes werk. Na overboeking van 12,5 euro via IDEAL (of zo) kan je na ca 15 minuten bellen. Kost je dan de eerstvolgende 90 dagen geen cent meer.
En huur bij budgetphone.nl een eigen tel nummer (10 euro per jaar) die je op de sip2-ingang programmeert. Ben je van telefonie van telfort af

Fokke
P.S.
Zeg dan natuurlijk dat vastbellen-deel van telfort af. Scheelt je weer 9,95 euro per maand

Puma
Dat is een oplossing, maar zo pak je het probleem niet bij de bron aan.
Telefonie kan hij niet opzeggen, omdat hij aan een contract zit.
Wellicht opzeggen en gewoon bij iemand anders Internet en bellen aanvragen.

Dit gaat namelijk niet goed komen! Je bent straks misschien honderden euro's meer kwijt aan telefonie kosten en je bent niets opgeschoten!

Contract breken wegens niet nakomen van beloftes en een werkende verbinding!

Hier zijn nog wat providers met leuke aanbiedingen:

Abel
Alice
Tele2
Orange
Hetnet

Allemaal leuke aanbiedingen.
Gewijzigd door Puma op 28 februari 2008, 16:08

Jacques
zoals ik ergens las en ook al aan een ander doorgaf, is het misschien een probleem van je toestel. Probeer eens een ander toestel. Ik had via de hiscentrale ook storingen en nu heb ik een ander toestel genomen en ben al een tijdje online en kan bellen.
p.s. ik heb pas een weekinternet en vastbellen hoor dus ook heel wat gezocht en gecontroleerd. In eerste instantie had ik ook een kapot modem en na bellen is dat vervangen. (ptt was ondertussen in hyuis geweest i.v.m. de verbinding vannieuwe telefoonlijn en gaven aan dat modem kapot was.

Sterkte

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaste telefonie-een ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen 1 21 februari 2014, 14:41
te hoge vaste telefoon rekening Telfort overige diensten 8 05 februari 2011, 20:29
Telfort Internet met KPN telefonie. Helpdesk 11 25 november 2010, 13:02
Krijg steeds voicemail wanneer ik mijn eigen vaste nummer bel Algemeen 3 16 mei 2010, 21:30
Problemen met telefonie ex-Speedlinq gebruiker Algemeen 13 20 januari 2010, 23:02
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:43:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv