obey-robots.txt
09 December 2016, 16:20
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/switch achter het Telfort modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Verbetering draadloze lokaal netwerk

bios
Ik heb het volgende type modem van Telfort : P-2601HN-F1 .
Nu werkt alles verder prima maar nu heb ik een Apple TV2 en een Iphone 4S waarmee je d.m.v. mirroring games op je TV kunt spelen.
En dan gaat niet zo soepel, gaat heel erg schokkend en beeld soms heel lang stil, werkt dus niet echt.
Heb bovenvernoemde apparaten al gereset en geupdate, dit mocht niet baten.

Het modem heb ik op een vrij kanaal staan waar geen buren op zitten en verder is de wifi verbinding heel goed.

Zou ik bovenstaand probleem op kunnen lossen door een aparate router achter de modem te plaatsen, geeft dit veel verbetering ?
En zijn er misschien nog instellingen in het modem zelf mogeljik die verbeteringen kunnen opleveren ?

bios
Lekker vlot forum dit, ahum....

Richard
Het forum is vlot genoeg, maar misschien ben je vergeten aan te denken dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat niemand een mogelijkheid tot verbetering ziet, c.q. niemand je dus kan helpen.Wink

Ik zou niet weten wat je nog kunt verbeteren. Als ik geen antwoord weet, ga ik ook niet schrijven "ik weet het niet".

Een aparte router achter je modem plaatsen kan hooguit misschien ietsie helpen als je modem ver van je tv staat danwel je wifi verbinding dus niet echt sterk is. Door een draadloos apparaat dichterbij te zetten (bijv. een tweede router) kun je een wat sterker signaal veroorzaken.
Lijkt me dus erg stug dat dit gaat helpen, idem met modem instellingen.

Maar het is bekend dat streamen van beeld lang niet altijd even lekker gaat over draadloze verbindingen.
Dus tja... ik kan je helaas niet helpen en gezien het uitblijven van antwoorden van anderen ben ik bang dat anderen dat ook niet kunnen.

Enige oplossing is misschien een router nemen met sneller draadloos netwerk, dus een N router, als je iphone dat ook aankan.
Of eens op het iphone forum vragen.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbetering draadloze lokaal netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Draadloze verbinding valt weg WiFi 36 13 november 2013, 11:15
interactieve tv + netwerk op de TV Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 25 september 2013, 22:23
Alleen lokaal internet op Windows Vista Storing 5 26 maart 2013, 15:28
LG Netwerk Storage installatie WiFi 2 25 januari 2012, 22:26
draadloos netwerk met Zytel Algemeen 5 05 september 2011, 22:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:40:02
| Lutz09:58:25
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv