obey-robots.txt
09 December 2016, 16:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telfort internet drama na teruggedraaide upgrade

King_Richard
Goedenavond,

ik heb in het verleden veel problemen gehad met Telfort (ben hier destijds ook over op tv geweest met tros Radar).
Het is toen een tijdje goed gegaan maar Telfort maakt er nu weer een zooitje van! Ik heb halverwege juni mijn abonnement van 4Mb 1Mb ge-upgrade naar 20Mb (volgens postcode check 8 Mb haalbaar). Na twee maanden instabiel gedraaid te hebben, vele malen de helpdesk gebeld te hebben is uiteindelijk door onderzoek van KPN gebleken dat ik te ver van de centrale woon om 8 Mb stabiel te kunnen leveren. Het maximale was 5 Mb. Na wederom meerdere keren bellen met Telfort helpdesk is mijn verbinding uiteindelijk teruggezet naar 4Mb 1Mb. Nu werkt het helemaal voor geen meter omdat mijn verbinding nu steeds ingeleerd wordt op 2 Mb. Ik word hier een beetje boel moedeloos van :-(
Kennelijk is er weer een Tros Radar actie nodig om Telfort tot bewegen te brengen! Dus ik adviseer iedereen om weer klachten te sturen naar Tros Radar onder vermelding van problemen Telfort dan kunnen ze een vervolg uitzending maken!

Met vriendelijke groet,

Richard

Franzki
Kennelijk is er weer een Tros Radar actie nodig om Telfort tot bewegen te brengen!

Wat verwacht je van Telfort? Dat ze glasvezel naar je huis gaan leggen?
Als je ècht zover van de centrale zit dat je maximaal 2Mbps kan halen, zit je op het randje van wat mogelijk is. Dan lijkt me kabelinternet (indien beschikbaar) een beter alternatief.

Het zou makkelijker moeten kunnen, namelijk de helpdesk bellen... zij zullen aan moeten geven hoe je verbinding weer stabiel kunt krijgen. En anders zullen ze je de mogelijkheid moeten geven om het contract te ontbinden.

King_Richard
Zou zou het in een normale organisatie inderdaad moeten werken, daar is de helpdesk voor zou je zeggen. Maar de mensen bij de helpdesk van Telfort die gaan alleen hun standaard lijstje af wat ze voor hun neus hebben liggen en daarvan afwijken is te moeilijk voor ze. Ze hebben geen oor naar wat de klant hun verteld. Hierdoor zit je dus uren in de wacht en als je eindelijk aan de telefoon bent dan wordt je nog niks wijzer alleen maar geld armer. En steeds zorgen ze ervoor dat je moet terugbellen. Ik ben nu al tientallen euro's kwijt aan de helpdesk en mijn probleem is alleen maar erger geworden! Ik had een 4Mb en nu leert hij continu op 2Mb in omdat ze mijn profiel vermoedelijk nog lager hebben gezet. Maar tegemoetkoming in de kosten ho maar van de afgelopen 3 maanden!! Ik ben ook van plan over te stappen naar Ziggo zodra de HD-recorder weer beschikbaar is.

Richard
In dat geval kan alleen Webcare je helpen. Als die hier niet antwoorden dan misschien eens bij hun op het forum proberen?
Maar normaliter geven ze hier ook antwoord.

Mocht je toevallig zo'n nieuw wit modem hebben, een P-2601HN-F1 dan kan het zijn dat je lager intraint. Als de lijn stabiel blijft gaat dit dan vanzelf omhoog.

Dit kun je na een paar dagen controleren door op het modem in te loggen en de status te bekijken.
Als het laag blijft is het natuurlijk vervelend.

Het is via webcare wel mogelijk om te verzoeken tot teruggaaf van onkosten als blijkt dat het probleem bij Telfort ligt.

Echter met die afstand tot de centrale zal geen enkele adsl provider 8 mbit kunnen garanderen.
De overweging om over te stappen naar Ziggo lijkt me dan ook een goede overweging. Alleen jammer dat de ervaring met Telfort zo slecht is voor jou.

Voor de meesten gaat het echter goed, in elk geval zeker bij de mensen die met Webcare te maken hebben gehad, dus ik twijfel er aan of een hernieuwde oproep voor Radar veel mensen zal oproepen. Maar dat moet ieder voor zichzelf besluiten.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort internet drama na teruggedraaide upgrade', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:43:28
| Lutz10:01:51
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv