obey-robots.txt
06 December 2016, 03:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

"aanbieding" van Telfort

jan groen
Ik zat na aanleiding van de komst van VDSL even te kijken op "MIJN ABONNEMENT" pagina van Telfort. Nu was er voor mij een aanbieding. Ik kon overstappen van Telfort internet 20 mb naar Internet plus. Ik zou er met de snelheid totaal niks op vooruit gaan. De prijs is het eerste jaar 17,50 euro. Na dat jaar 24,95 euro. Ik krijg dan een korting van 35,40 voor het eerste jaar. Vervolgens ga ik jaarlijks 54,12 euro meer betalen dan dat ik nu doe....Ik zie de aanbieding niet helemaal zitten. Het enigste is dat ik misschien een nieuw modem krijg en misschien dat mijn ADSL overgaat naar VDSL. Maar zelfs dat zag ik niet staan.
Dit is toch geen aanbieding of zie ik iets over het hoofd?

Richard
Op VDSL wordt niet alleen Internet Max aangeboden (tot 40mbit) maar ook Internet Plus.
De optie Telfort internet 20MB zie je er namelijk niet meer bij staan als het goed is.

Er is echter een verschil met het vertrouwde 20mbit internet op ADSL2+ wat we nu hebben en het 20mbit op VDSL.
Er kan namelijk een snelheidsverschil in zitten, zodat je toch iets hoger uit komt met je snelheid dan wat je nu hebt. Wat ik inderdaad vreemd vindt is dat er een prijskaartje aan vast hangt.

Volgens een communicatie wat ik had met Webcare zouden er geen kosten aan de wisseling vast zitten, terwijl dat bij Mijn Telfort wel het geval lijkt te zijn.

Misschien dat iemand van Webcare in een reply iets meer duidelijkheid hierin zou kunnen verschaffen.
Greetings, Richard.

Franzki
Mijn eigen ervaring is dat je met dit soort aanbiedingen altijd een nieuwe overeenkomst aangaat tegen de nieuwe prijs en voorwaarden. Dat betekent dat als je van een oud Telfort 20Mb afkomt, straks 24,95 gaat betalen in plaats van de iets meer dan 20 euro die je waarschijnlijk nu betaalt.

Maar het staat je vrij om na dat jaar weer op zoek te gaan naar een nieuwe aanbieding bij Telfort (of concurrent).

Vroeger zat je steeds vast aan verlenging met een jaar... en had je meestal grote problemen als je wilde overstappen. Nu kun je als consument flink besparen door elk jaar opnieuw in zee te gaan met de best passende aanbieder.

Als je in het eerste jaar een korting van 35,40 krijgt, ben je goedkoper uit dan als je niets doet. En na een jaar kun je gewoon weer een nieuwe aanbieding zoeken.

Richard
Die ervaring met nieuwe overeenkomst is ook mijn ervaring.
Maar het gaat er hier om dat mij iets over kostenloos vertelt is geworden en da's toch iets anders als een nieuw contract voor een jaar.Wink
Greetings, Richard.

Richard
Franzki het klopt wat je zegt, ik had het ietwat verkeerd begrepen.
De omschakeling op zich is kostenloos. Gezien de korting voor bestaande klanten ook geldt (zie Mijn Telfort), wordt het zelfs een jaar goedkoper.
Dus feitelijk is omzetten in elk geval een jaar lang nog goedkoper dan kostenloos.Wink

Het is me weer helemaal duidelijk.
Greetings, Richard.

Ape
Ik heb dezelfde aanbieding op "Mijn Telfort" staan.
En voor mij is het wel lonend om daarop in te gaan, want ik betaal nu al 24,95 per maand.
Dus ik heb dan ook gebruik gemaakt van de aanbieding.

Dus voor alle duidelijkheid: betekent dit dat ik wel of niet overga naar VDSL a la 20 Mbit of blijft alles bij het oude?
Want ik woon wel buiten het bereik voor het normale VDSL (40 Mbit).
Ik zit nu aangesloten op het voormalige Tiscali netwerk.
Kijk voor de beste satelliet links naar satelliet.start-plaats.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"aanbieding" van Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:34:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv