obey-robots.txt
03 December 2016, 01:20
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

NAT problemen met XBOXLive

marcusmarcus
Voor het gebruik van xboxlive moet je een aantal poorten forwarden. Je NAT wordt binnen xboxlive aangegeven als "OPEN", "MODERATE", of "STRICT". Ik heb altijd al problemen hiermee gehad, de ene keer had ik OPEN en de andere keer MODERATE maar dit gaf verder geen problemen met het spelen.

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik ineens STRICT krijg, en ik kan dan niet meer in een "Party" joinen, niet meer chatten met andere gebruikers en niet meer in andere mensen hun games joinen. Het rare is, het werkt wel weer als ik mijn modem gerest heb :s Een vriend van me heeft ook de zyxel p-2602hw-d1a en telfort en heeft sinds kort precies hetzelfde probleem!

Alle porten staan goed geforward en we hebben de UPnP aan en uit geprobeerd, firewall aan en uit, niks werkt! We hebben ook al de modem naar factory settings gerest en alles opnieuw ingesteld.

EdP
Dat is wel een redelijk bekend fenomeen.
Als je dat wilt kun je de voorgaande firmware nog downloaden en installeren.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

marcusmarcus
welke moet ik dan hebben en waar kan ik die vinden? is dat 1 van deze 2? http://www.zyxel.com/support/download-search.shtml?product=20060307101435&mtype=Firmware&keyword=&x=63&y=4

hij geeft nu aan V3.40(AJZ.6) te hebben

EdP
Nee je moet niet bij ZyXEL gaan downloaden, op de Telfort klantenservice site kun je ze vinden.

marcusmarcus
ik kom daar alleen die ene tegen die ik al heb http://klantenservice.internet.telfort.nl/Hulp-bij-installatie/Software-van-het-modem.aspx#openfaq10781

EdP
Je hebt gelijk, maar de oude versie is nog beschikbaar: http://home.telfort.nl/webcare/firmware/340AJZ5D0.bin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT problemen met XBOXLive', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort 1 04 oktober 2013, 14:54
Problemen met Hosting2go Algemeen 8 14 augustus 2012, 21:54
Fritzbox 7270 problemen Telfort met eigen modem/router 10 06 oktober 2011, 22:02
problemen met het vinden van servers. Snelheid 5 12 september 2011, 06:51
Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 14 maart 2011, 18:41
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:10:26
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv