obey-robots.txt
04 December 2016, 09:10
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Geen reacties van Telfort na opzegging.

stephanbass
In het begin van Februari had ik een schriftelijke opzegging verzonden naar Telfort... en nadrukkelijk gevraagd om een bevestiging toe te sturen.
Helemaal niets mogen ontvangen.. maand opzeggingstermijn is nu ook voorbij en gisteren werd er gewoon weer afgeschreven van mijn rekening.

Ik contact opnemen met Telfort.. maar nee.. het wilt maar niet lukken.
Contactformulier geeft ook kuren en uiteindelijk een error dat het niet gelukt is.

Ik vind het niet normaal hoe deze gang van zaken lopen.

Ze sturen géén reactie of bevestiging.. op hetzelfde moment bij andere bedrijven opzegging gedaan en netjes de dag erna al een bevestiging ontvangen. Maar Telfort? Helemaal niets!

Ik hoop via hier enige manier contact te vinden met Telfort aangezien alle andere opties niet blijken te lukken.

Mocht het helemaal uit blijven tot april dan neem ik al andere stappen.. ik hier geen maanden op zitten wachten, heb de mogelijkheid en de tijd niet.
 
Telfort webcareteam
@stephanbass,

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
Telfort webcareteam
@stephanbass,

Wij hebben uw opzegging op 25 februari verwerkt. Ik zie echter dat de bevestigingsbrief naar het verkeerde adres is gestuurd, mijn excuses hiervoor. Ik stuur u een nieuwe bevestiging toe per post. Als u ook een bevestiging wil per e-mail, dan dient u uw e-mailadres te valideren(ik heb een validatie e-mail naar u toegestuurd).

Laïla
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 17 maart 2011, 17:34
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
stephanbass
Bedankt!

Ik kan echter niet het mijn e-mail valideren aangezien de website aangeeft dat er onderhoud is:

In de avond van woensdag 16-03-2011 op donderdag 17-03-2011 hebben er onderhoudswerkzaamheden plaats gevonden aan Mijn Telfort en Zakelijk beheer, telfort.nl/klantenservice en het contactformulier. Een gevolg hiervan is dat het op dit moment niet mogelijk is:

  • Inloggen in Mijn Telfort/Zakelijke beheer
  • Belstatus opvragen
  • Verlenging aanvragen via telfort.nl
  • Antwoord op uw vraag vinden op telfort.nl/klantenservice
  • Een e-mail sturen via het contactformulier
  • Onze klantenservice- en winkelmedewerkers kunnen niet bij uw gegevens

Maar dus dat laatste punt klopt niet? U heeft wel het e-mail adres kunnen wijzigen! Wink
 
Telfort webcareteam
@stephanbass,

Het laatste punt is weer mogelijk. Zodra alles weer volledig werkt, kunt u uw e-mailadres valideren. Mocht u dan nog een extra bevestiging willen per e-mail, dan kunt u een privébericht sturen.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen reacties van Telfort na opzegging.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:07:27
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv