obey-robots.txt
03 December 2016, 22:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

mailen naar helpdesk

ronk
Het mailen naar de telfort internet helpdesk lukt niet via de telfort website.
Na invullen van alle gegevens en de vraag/klacht krijg ik onderstande foutboodschap. Bellen heeft geen zin: de wachttijden zijn zo lang dat mijn telefoonrekening (natuurljk ook via telfort!) erg hoog zal worden.
Hoe kan de klantenservidce bereikt worden via e-mail?
En kent iemand dit probleem?

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>


Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
 
piet
Op emails naar de helpdesk krijg je bijna geen antwoord dus die moeite kun je je besparenSad
 
Twinman
Wat bij Telfort allemaal aan de hand is mag joost weten,

Ik kan alleen maar de webmail gebruiken, maar in outlook krijg ik onderstaande melding. "wachtwoord geweigerd" ??????Grin
Met geen mogelijkheid werkend te krijgen.


Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.telfort.nl', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] mailbox locked by other server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
 
ton2e
Twinman schreef:
Wat bij Telfort allemaal aan de hand is mag joost weten,
Ik kan alleen maar de webmail gebruiken, maar in outlook krijg ik onderstaande melding. "wachtwoord geweigerd" ??????Grin
Met geen mogelijkheid werkend te krijgen.


Ik weet wel dat als je via webmail iets gedaan hebt dat het dan minstens 30 minuten (en vaak langer!) duurt voordat je weer via POP mail kunt opvragen.
 
Twinman
Dat is handig om te weten (bedankt), maar erg onhandig van Telfort.

Ik had inderdaad op de webmail gezeten en was daarna bezig om de instellingen in outlook over te nemen.

Ik heb net het eten op ik kon ineens wel via outlook bij mijn mail komen.

Maar wat voor een nut moet zoiets hebben dat je minimaal een half uur of mischien wel langer moet wachten als je webmail hebt gebruikt om weer met outlook te kunnen werken.

Ik heb dat nog bij geen een andere provider gehad...
 
WTFIA
Kan het op me eigen domeinen gewoon achter en door elkaar heen gebruiken.

Helemaal geen last, maar het telfort email is er alleen maar voor de fakturen.

Gmail voor bewaar mail en zo.

Telfort wil nog wel eens een keer schijfruimte nodig hebben, en dan ......
 
hondengek
Probleem POP3 staat helaas niet op zichzelf, Twinman.
Ik word ook geregeld met hetzelfde probleem geconfronteerd.
Mijn ervaring is dat de storing wel steeds op korte termijn wordt opgelost.....
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mailen naar helpdesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Wifi werkt niet naar tv WiFi 2 07 februari 2014, 23:28
bellen naar buitenland Algemeen 4 28 maart 2012, 16:19
SMS naar Libanon Algemeen 3 16 januari 2011, 17:07
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:47:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv