obey-robots.txt
07 December 2016, 13:26
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Internet storing in Den Haag (Ypenburg)

shoppie
Hier al vele uren een Internet storing in Den Haag 2624 (Ypenburg).
Geen DSL signaal vanaf vanaf 04:12 uur, dus internet is al meer dan 11 uur plat.

DSL LED blijft knipperen op ZyXEL 2602R-D1A, krijg geen internet.

Franzki
Heb je de bekabeling al een keer nagelopen? En eventueel je modem een keer gereset naar de fabrieks-instellingen? Als je vooraf de configuratie opslaat, kun je deze weer terugzetten als een reset niet de oplossing is.

Volgens de Telfort website is er in elk geval geen storing op dit moment.

shoppie
Bedankt voor de tips.

bekabeling is nagelopen. Ook direct voor de splitter het modem aangesloten met een andere kabel.
Modem is ook gereset naar de fabrieks-instellingen, hielp ook niet..

DSL LED op ZyXEL 2602R-D1A blijft knipperen, maar traint niet in.

De Telfort website is niet zo betrouwbaar mbt storingsmeldigen geloof ik, vorige grote landelijke storing zou verholpen zijn en ik kon pas 4 uur later weer connecten. Een een storing van beperkte omvang zullen ze wel niet vermelden, dan denkt iedereen dat het helemaal hopeloos zou zijn met zoveel storingen bij Telfort. Daarnaast zal er niet veel worden gewerkt vandaag.

Dus hoe up to dat alles is weet ik niet, maar ik zie op het forum niet veel reacties van ander mensen met een Telfort internet storing. Maar om te reageren moet je ook wel weer internet hebben, en als je DSL van Telfort er uit ligt is het voor de meeste mensen moeilijk om te reageren.Grin

shoppie
UPDATE:

Na de helpdesk snel door de 2e lijns geholpen, zij zouden KPN inschakelen. Moet zeggen dat deze ervaging met Telfort support heel snel en goed verliep.

Het blijkt een modem probleem te zijn.

Net is een KPN monteur langs geweest en die kon wel intrainen met zijn meter. Grappig was wel dat de KPN monteur via zijn meter kon intrainen op mijn oude intrain snelheid de veel hogere was dan de snelheid van de laatste tijd. Modem is dus langzaam overleden

De KPN monteur heeft gebeld met Telfort en zij zouden een nieuwe modem opsturen.

Weet iemand hoe lang je op een nieuwe modem moet wachten, of gaat dat dezelfde dag nog verstuurd worden?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet storing in Den Haag (Ypenburg)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
Storing TV tijdens onweer Storing 12 31 augustus 2015, 19:08
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:27:09
| hilka8501:30:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv