obey-robots.txt
04 December 2016, 17:13
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Geen internet - centrale zit vol

Azimov
Ik weet dat het een oud topic is, maar hopelijk kan Hugo of iemand anders mij ook helpen aangezien ik met hetzelfde probleem zit. Na het aanvragen van een 20mb/s internet abbonement bij Telfort kregen we te horen dat op ons adres geen vrije aderparen aanwezig waren. Na een telefoontje naar Telfort kregen we te horen dat er helemaal geen telefoonkabel op onze postcode aanwezig was. Ook zou er niemand op onze postcode internet over een telefoonlijn (via Telfort) hebben.

Omdat wij wel een isra punt in onze woonkamer hebben (met complete bekabeling erin) vonden we dit vreemd en belden we de KPN. Daar gaven ze aan dat er gewoon een telefoonlijn ligt en dat we het dus gewoon zouden moeten kunnen aanvragen. Opnieuw contact gezocht met Telfort waarna ze ons vertelden dat dat wel zo was maar dat wijkcentrale vol was en we er dus niet meer bij konden.

Al met al heb ik er enigzins moeite mee dat ze niet volledig open en eerlijk zijn en na wat nalezen op internet vroeg ik me af Hugo (of iemand anders) misschien eens wil/checken of dit echt zo is en welke stappen ik zou moeten nemen. Ik hoop echt dat iemand mij ook verder kan helpen.

Alvast bedankt!

Jobert

[Edit] nieuw topic aangemaakt en het bericht hierheen verplaatst. Het is niet handig om oude topics nieuw leven in te blazen.
Gewijzigd door Franzki op 14 december 2010, 10:47

the unknown
Jobert,

Als je mijn een pm stuurt met je postcode en huisnummer wil ik wel even in KANVAS kijken.

Misschien dat ik je een beetje op weg kan helpen.

mvg,

The Unknown

the unknown
Jobert,

Wat heb je toch een geluk.

Ik heb het 1 en ander voor je nagekeken.

Probleem is dat kanvas aangeeft dat er geen invoerkabel ingelast is.

Dit wil zeggen dat er geen kast gegevens aanwezig zijn. Alle ander huizen van nummer 11* tot 118 hebben allemaal wel een invoer en doorgelaste aders vanuit de straat zijde.
Waarschijnlijk heeft men een ader nodig gehad en heeft men hem van uw woning uitgelast en ergens anders weer ingelast. Dit is namelijk mogelijk.
Der is geen mogelijkheid om een lijn via een andere provider aan te vragen , Want die zullen bij het indienen van de order bij onze kpn Wholesale afdeling niet geaccepteerd worden. Omdat er geen gegevens bekend zijn.

Maar wees er snel bij met de aanvraag want ik heb het allemaal geregeld voor je. Heb alles in kanvas gezet. Alles is wel fictief maar moet goed gaan komen.
Als het namelijk erger gaat vriezen dan mag er weer niet gegraven worden en als je pech hebt kan het nog weken en weken duren.
Want als ze bij jou niet mogen graven mag het bij andere ook niet. Orders gaan zich ophopen en er ontstaat een achterstand. vandaar dat ik weken en weken zeg Smile

Vraag je lijntje nu zsm aan, Deze keer geef ik je garantie dat die doorgaat lopen.
Als Telfort alles wil versnellen en op de dag van levering een Ticket wil aanmaken omdat er geen signaal is. (dit zal er zeker niet zijn) Dan komen ze koekeloeren en zal die monteur zien met zijn Argus145(als het een kpn monteur is ) dat er geen kabellengte gemeten word , en het uittracen zal ook niet lukken dus gaat die ondergronds. Dan komen de Mannetjes van ondergronds en zal je lijntje weer werken .

Meer kan ik niet voor je betekenenSmile

Ik zal het allemaal volgen Smile in onze systemen.

Mocht er iets onduidelijk zijn hoor ik het graag .

Mvg,

The Unknown

Azimov
Super! Ik had de aanvraag gisteren alweer de deur uitgedaan (met het idee de aanhouder wint en wie weet komt mn aanvraag er alsnog doorheen) dus hopelijk gaat het nu goedkomen. Nu maar wachten op een reactie van telfort.
Nogmaals bedankt!

Jobert

the unknown
Geen dank , Smile

Ik heb er alle vertrouwen in. Denk dat het allemaal wel goed gaat komen. We will see Smile

mvg,

The Unknown

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet - centrale zit vol', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:32:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv