obey-robots.txt
06 December 2016, 03:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/switch achter het Telfort modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Zyxel P-2602R-D1A internet led blijvend Rood

zillie
hallo,

ik heb een Zyxel P-2602R-D1A modem dat sinds kort geen internet verbinding meer maakt, rood internet led blijft aan : power,ethernet,en dsl zijn groen continue. ik heb harde resets gedaan, isra punt en all bedrading gecontoleerd en alles was ok. firmware is V3.40(ASG.3)b1 09/03/210. Ik kan modem via 192.168.1.254 benaderen maar eerlijk gezegd zou ik niet weten of ik daarmee wat kan bereiken, graag jullie advies,,bedankt

Franzki
Heb je geprobeerd om het modem een keer te resetten naar de fabrieksinstellingen?

zillie
ja, resetten naar fabrieksinstellingen heb ik zonder resultaten gedaan! rood blijft rood. andere ideeen graag..

Franzki
Heb je de helpdesk al gebeld? Aangezien het dsl-lampje wel brandt, zou ik denken dat je wel een dsl-verbinding hebt, maar dat er vervolgens iets ander misgaat.

zillie
heb contact met helpdesk via on-line, heb zojuist het volgende bericht ontvangen:

Geachte

Op 08-12-2010 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.

Ik zie dat de lijnkaart in uw wijkcentrale defect is. Wij hebben dit probleem aangemeld bij de netwerkbeheerder. Zij zullen dit binnen enkele werkdagen in orde maken.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice

reactie vind ik tamelijk snel, hopelijk een net zo snelle verichte van de oplossing, ik hou jullie op de hoogte hiervan..

vandaag vroeg is mijn internet lampje weer Groen geworden!! bedankt Telfort voor de uitstekende service en jullie hier ook vvor de imput.. groetjes
Gewijzigd door zillie op 10 december 2010, 18:43

ElvisUnknow
Hier hetzelfde verhaal. Werkte goed, maar werd minder en viel toen uit. Er viel mij echter 1 ding op: de betreffende LAN LED ging fel knipperen (de LED waar de PC op aangesloten is knippert maar heel sporadisch). Ik heb toen andere poorten geprobeerd, inclusief de goed werkende poort waar de PC op aangesloten is. Allemaal hetzelfde resultaat: fel knipperende LED en geen verbinding.

led tube lighting
LED Spotlight
LED Downlight

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel P-2602R-D1A internet led blijvend Rood', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv