obey-robots.txt
04 December 2016, 17:15
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Hoe kan ik mijn Samsung SGH-M150 unlocken?

alpa
Ik heb 5 dagen geleden een mail naar de klantenservice Telfort gestuurd om mijn Samsung unlockcodes op te vragen (toestel langer dan een jaar geleden in gebruik genomen), maar ik heb geen reactie ontvangen, terwijl voor de beantwoording 2 werkdagen staan vermeld. Geen idee, of ik hier nog antwoord op krijg.

Gisteren heb ik de gegevens in een pb verstuurd, maar die manier blijkt ook niet mogelijk. Dus nu maar een berichtje op dit forum, in de hoop dat iemand mij kan vertellen, hoe ik aan de codes kan komen. Misschien via webcare? Via MijnTelfort lukt helaas niet meer. Dat is al geblokkeerd.

alpa

11 november: inmiddels heeft Laila mij de codes toegezonden, nadat ik haar mijn gegevens had toegezonden via een privébericht, en is het gelukt om het toestel simlock-vrij te maken.

Laila, bedankt!
Gewijzigd door alpa op 11 november 2010, 13:28

Telfort webcareteam
@alpa,

Heeft u inmiddels de codes ontvangen? Indien u de codes nog niet heeft ontvangen, dan heb ik de volgende gegevens nodig om u van dienst te kunnen zijn:
- Uw naw-gegevens
- Het 06-nummer van Telfort
- Het IMEI-nummer van het toestel
- Merk/type toestel
-Uw e-mailadres

In een privébericht kunt u deze informatie aan ons kenbaar maken.

Laila
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

alpa
Nee, ik heb geen enkele reactie van Klantenservice ontvangen, ook geen bevestiging. Ik heb vorige week ook al een pb met deze gegevens gestuurd. Maar hoe krijg ik die bij uzelf (Laila)?

Paul

Telfort webcareteam
@alpa,

Wij hebben vorige week geen privébericht van u ontvangen. Inmiddels zie ik wel een privébericht. Ik ga voor u aan de slag.

Laila
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

alpa
Laila heeft mij zojuist de codes toegezonden, nadat ik haar mijn gegevens had toegezonden via een privébericht, en daarmee is het gelukt om het toestel simlock-vrij te maken.

Laila, bedankt!

Jayvu
ik heb dezelde vraag - hoe ik via een "SP-code" (of zo) kan krijgen om mijn Samsung SGH-M150 te unlocken.
Ik heb een telfort abonnement, normaal in mijn HTC Diamond Touch, maar die is net stuk gegaan. Nu wil ik dringend overstappen op een "reserve" toestel, maar deze Samsung van Telfort is kennelijk prepaid gelockt.

Ik heb al een PB met de gegegevens gestuurd.

Dank voor hulp

Groet, Jeroen

Richard
Even hier naartoe gemoved, dit topic heeft namelijk niets te maken met een eigen netwerk achter je Telfort modem.Smile
Greetings, Richard.

Jayvu
Antwoord gehad via Laila in PB met de codes voor unlocking.
Werkte gelijk, geen problemen.
Heerlijk, de afhandeling op deze manier .
Dank voor het goede werk

Jeroen

Richard
Kijk da's fijn om te horen, bedankt voor de terugkoppeling!
Greetings, Richard.

dutch1
dag,
zie ook mijn bericht met het verzoek om de samsung m150 te unlocken elders op het forum.
met excuses voor de dubbele berichtgeving
dutch1/hans

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kan ik mijn Samsung SGH-M150 unlocken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
sp code samsung m150 postbank Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 4 24 oktober 2015, 17:29
simlock vrij maken SGH-M150 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 09 april 2015, 22:12
unlocken samsung M150 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 30 december 2014, 14:30
itv samsung smart Frequently Asked Questions 3 06 augustus 2013, 08:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:34:11
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv