obey-robots.txt
07 December 2016, 13:29
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Onderwerp afdrukken

Voipbuster hanteert starttarief van € 0,05!

hondengek
Misschien dat het jullie al bekend was maar ik keek er zelf behoorlijk van op.
Voipbuster heeft plotsklaps een starttarief van 5 cent ingevoerd voor belminuten die het "gratis" weektegoed van 300 min. te boven gaan!

Toch maar weer eens om me heen kijken wie onder hun duiven schiet....

roy

EdP
Nee dat wist ik nog niet, op hun site staat nog dit:
Tarieven in eurocent per minuut, afgerond naar de eerstvolgende minuut. Geen starttik! Alle rechten voorbehouden. Tarieven kunnen zonder waarschuwing vooraf wijzigen.

Melden ze dit ook ergens?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Weet je zeker dat het Voipbuster is en niet Voipcheap ofzo?
Ik heb namelijk net gekeken want mijn vrije dagen zijn al een maand op, maar ik betaalde vandaag voor een gesprek nog gewoon 2 cent per minuut.
Nergens een starttarief te bekennen, ook niet voor andere gesprekken afgelopen week.

Waar staat die info van dat starttarief?
Greetings, Richard.

hondengek
Oeps, bij nadere controle blijk ik een tabel in de Voipmanager verkeerd te hebben geïnterpreteerd..... sorry!
Maar overeind blijft het feit dat tot voor kort een gesprek buiten het vrije belsaldo slechts 0,01 kostte tegen het dubbele nu.

Kan ik me revancheren door jullie te attenderen op Voipbusterpro?
Heel aanlokkelijk of toch een addertje onder het gras?
Hoe dan ook, ik ga vanavond meteen een extra accountje in mijn Fritsje inkloppen.

roy

Richard
Nja, het is toch al een tijd dat het 2 cent kost, ergens halverwege dit jaar volgens mij. Maar inderdaad was dat eerst goedkoper want dan had je voor 10 euro 1000 belminuten en dat is nu nog maar 500 belminuten geworden.

Voipbusterpro? Ziet er hetzelfde uit als Voipbuster, alleen hebben ze dan een aanbieding momenteel, 15 euro voor 1 jaar free calls, da's wel heel erg interessant.
Dus dat doen we wel.

Denk er aan dat het addertje er ook is. Na dat jaar zal die aanbieding er vermoedelijk niet meer zijn. En ik lees net het volgende:
connection fee of 3.9 euro cents applies to all VoipBusterPro phone calls.

Oftewel zij hebben wel een starttarief van 3,9 cent.
Greetings, Richard.

hondengek
Gossie, wat was het vroeger in die nostalgische PTT-tijd toch makkelijk: geen keuzes die het leven elke dag zo moeilijk maken.....
Maar ja, wél veel duurder!

Bedankt Richard voor je waarschuwing!

roy

Richard
Graag gedaan Roy.

Alleen bel ik nauwelijks, dus als ik 1 jaar lang gratis kan bellen voor 15 euro, is dat toch nog altijd een stuk goedkoper dan 1 jaar bellen voor ongeveer 25 a 30 euro (wat ik nu kwijt ben).

Derhalve ga ik het toch eens proberen, en daarom jij toch bedankt voor de tip!Smile
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voipbuster hanteert starttarief van € 0,05!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Voipbuster gebruiken met Telfort en zyxcel modem P-2812HNU-F1 en Siems Gigaset box N3000A IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 4 31 januari 2013, 23:49
ZyXEL 2601HN-F1 (wit) en Voipbuster Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 5 03 januari 2013, 16:36
welke SIP-aanbieder hanteert laagste 06-tarieven binnen Nederland? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 5 14 september 2010, 19:30
Starttarief in mei Telfort wijzigingen in de voorwaarden 3 10 juni 2009, 14:13
Krijg Voipbuster i.c.m. Zyxel niet werkend Algemeen 2 20 mei 2009, 11:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:30:57
| hilka8501:34:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv