obey-robots.txt
03 December 2016, 22:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

HELP!!! BKR A2 code

Yaar
Hallo,

Mijn naam is Jerry van Ravenhorst. Ik heb in het verleden een abonnement bij Telfort gehad.
Ik kreeg een keer een brief van Telfort dat er nog een rekening open stond. Ik ben gelijk naar de Telfort winkel in Amersfoort gegaan om deze rekening te betalen. Toen ik deze rekening had betaald, heb ik gelijk aan de medewerker gevraagd of er nog meer rekeningen open stonden om in de toekomst deze verassingen te voorkomen. Hij vertelde mij dat er geen rekeningen open stonden. Enkele weken later kreeg ik een brief van een deurwaarder dat er toch nog wel een rekening open stond.
Omdat ik hier best van geschrokken was, heeft mijn vriendin een brief naar Telfort gestuurd. Om uit te leggen dat het hier van beide kanten niet geheel netjes was verlopen. Op deze brief hebben wij nooit een reactie gehad. Nu een paar jaar later zijn wij bezig met een huisje te kopen. Onze hypotheek werd afgewezen (NHG) omdat ik geregistreerd sta met een A2 code. Hierdoor wil de NHG onze hypotheek niet goedkeuren. En deze hebben wij toch echt nodig!
Gelijk hebben we weer gebeld naar Telfort en ook hebben we meerdere brieven gestuurd. We worden bij de klantenservice die we alsmaar bellen van het kastje naar de muur gestuurd.
De ene keer krijgen we te horen dat mijn gegevens niet meer in het systeem staat. De andere keer krijgen we te horen dat ze er niets aan kunnen doen. En vervolgens krijgen we weer te horen dat we een brief naar die en die afdeling moeten sturen. Fijn, wij sturen alsmaar brieven, maar een reactie blijft altijd uit. Later sprak ik een meneer bij de klantenservice en die vertelde mij dat jullie verschillende brieven naar mij hebben gestuurd en mij 100 dagen de tijd hebben gegeven om deze rekening te betalen. Nu moet ik zeggen dat ik maar 1 brief heb ontvangen. En dat is die van de deurwaarder geweest.
We weten nu echt niet meer wat wij moeten doen. Kunt u ons alstublieft helpen. We hebben er ook nogal wat haast mee aangezien de koop van het huis niet veel langer meer uitgesteld kan worden.
We vinden het erg jammer dat Telfort absoluut niet reageert op onze brieven en wij krijgen een beetje het gevoel dat Telfort ons ook absoluut niet wil helpen.

U kunt mij mailen op xxxxxxx@hotmail.com

Met vriendelijke groet,
Jerry van Ravenhorst

[Edit]
E-mailadres verwijderd i.v.m. pricacy.

Indien Telfort op dit forum reageert, zullen ze je waarschijnlijk vragen om de benodigde gegevens per privébericht (PB ) toe te sturen.

Gewijzigd door Franzki op 14 oktober 2010, 00:04

paulm
BUITEN ELKE PROPORTIE!

Het verhinderen dat jonge partners een woning kunnen huren of een hypotheek aanvragen omdat Telfort voor een a2 notering heeft gezorgd.
Al dan niet terecht, dat wordt een uitgebreider verhaal staat het belang van 2 jonge mensen ver boven de wraak van Telfort die ondanks dat alles is betaald medewerking weigert. Nee hoor maak de toekomst van jonge mensen onmogelijk! Het belang van jonge mensen en hun toekomst staat in geen verhouding tot die paar dagen dat er te laat betaald is indertijd door een misverstandje. Je vraagt je toch af wat het idee is om klanten, ex-klanten zo te treffen in hun persoonlijke leven? Zelf zou ik geen seconde denken over het in zee gaan met telfort als ik dit zo horen. Snap niet dat de politiek of veel meer mensen hierover aan de bel trekken. Doe alle moeite om Youp van het Hek zover te krijgen dat-ie aandacht aan dat geweldige Telfort gaat besteden. Je bent geen klant meer maar kan nog 5 jaar door de wraak van Telfort worden getroffen? Het lijkt wel een heel slechte film.. nee, een nachtmerrie!

EdP
@paulm: je breekt in op andermans topic vanwege een persoonlijke frustratie.
Gelieve dat niet te doen. Betalingsachterstand wordt door telecomproviders (nu nog wel) gemeld bij BKR, dat staat ook in de contractuele voorwaarden en dat wordt nog wel eens te licht opgevat door klanten, ongeacht de leeftijd.

Een verzoek om coulance kan altijd ingediend worden, zeker als het gaat om, zoals je zegt, "een misverstandje", maar dan zou ik je een iets vriendelijkere houding adviseren.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Franzki
@paulm:

Ergens anders schreef je al:
Ik schrijf alle fora vol over deze wantoestand, correspondeer met de politiek maar zou het liefst de bedrijven die deze praktijken bedrijven uit de markt zien verdwijnen.

Telfort houdt zich gewoon aan de regels, zoals afgesproken in de overeenkomst. En daarin was het zeker niet de enige. Of een BKR-registratie een te zware maatregel is, dat is een terechte vraag. Maar het uitermate emotioneel en ongenuanceerd reageren in andermans topic is niet de bedoeling.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP!!! BKR A2 code', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sp code samsung m150 postbank Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 4 24 oktober 2015, 17:29
Simunlock code Siemens CX70 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 29 december 2013, 13:58
Unlock code voor sony ercsson J120i Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 13 mei 2013, 22:07
SP code voor mijn Samsung Telfort Mobiel Tips en Truuks voor mobiele telefoons 1 06 januari 2013, 14:18
sp code Algemeen 1 06 september 2012, 20:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:47:29
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv