obey-robots.txt
04 December 2016, 09:09
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Nummerbehoud

Anacho
Jaren had ik zorgeloos een prepay kaartje van Telfort. Onlangs besloot ik omdat ik graag een databundel en een leuk toestel wilde hebben een abonnement te nemen. Vanaf de bestelling in de webshop (op 13-08-2010) is echt alles mis gegaan. Hier wil ik verder niet over doorgaan maar geef dit even aan omdat ik door het lange geworstel echt wanhopig aan het worden ben.
De website belooft namelijk.. Bezorging toestel 24 uur, nummerbehoud Telfort/Telfort 3 dagen!

Wat nu nog loopt is nummerbehoud. Ik ga nu proberen puntsgewijs aan tegeven wat er gebeurd is.
- Het toestel heb ik ontvangen op 18-08-2010. Gelijk geprobeerd nummerbehoud aan te vragen. De site gaf iedere keer bij de laatste afhandeling 'pagina niet gevonden"
- Mijn gegevens in een mail gezet naar Telfort met de vraag of via deze weg nummerbehoud was te regelen. Retour kwam een mailtje dat een reactie 10 werkdagen zou kunnen duren.
- Na 10 werkdagen, weer een mailtje waar in stond dat het nog 10 dagen kon duren.
- Dit duurde mij te lang dus de helpdesk gebeld, Systeem ligt plat, moest later weer bellen.
- Later weer gebeld, systeem lag nog plat. Ik heb uitgelegd dat ik wat wanhopig aan het worden was. Hij besloot mij te helpen door samen met mij een formulier in te vullen. Toen leek het even goed te gaan. Volgende dag een SMS dat het nummer overgezet werd. Vlot daarna echter een SMS dat nummerbehoud geweigerd was om een verkeerde simkaart nummer en dat ik deze kan aanpassen in 'Mijn'Telfort'.
- Simkaart nummer gewijzigd maar kan als datum van overzetten niet eerder invullen dan 7-9-2010 dus dat moest dan maar.
- 8-9-2010 9 uur s'morgens was het nummer niet overgezet. Helpdesk gebeld. Stond goed in het systeem.. het zou rond 17:30 die dag gebeuren.
- 8-9-2010 20:30u Yep, weer niet, dus bellen maar weer met helpdesk. Weer een bevestiging dat alles goed in het systeem staat. Dit moet uitgezocht
worden door nummerbehoud maar die is er nu niet meer. Morgen hoort u meer.
- 9-9-2010 's avonds. Niets gehoort. Kijk bij mijn status op 'Mijn Telfort" Status is Nummerbehoud is gewijgerd omdat de opgegeven wensdatum niet mogenlijk is. Binnen 3 werkdagen wordt opnieuw nummerbehoud aangevraagd. Bellen met de helpdesk is niet nodig.

Kortom het traject begint weer opnieuw. Ene.... op mijn mailtje 20 werkdagen geleden gepost over nummerbehoud kwam net nog even een mailtje dat het nog 10 werkdagen kan duren!!

Al met al wordt je hier als klant niet gelukkig van. De Helpdesk medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam maar het systeem van Telfort gaat op de hobbel met nummerbehoud van ondergetekende en het humeur van ondergetekende wordt hier niet beter van dat kan ik u verzekeren.

Met vriendelijke groet,
Chris

Anacho
Het heeft even geduurd maar eindelijk is het gelukt om mijn oude prepay nummer op mijn abonnement over te zetten. Het ging nu in een keer heel snel. Ik kreeg een stuk of 4dezelfde SMS's (waaronder zondag morgen om 7:30 uur de dag dat ik wat langer zou kunnen slapen) Dat maandag het nummer over zou gaan. En dat is gelukt Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerbehoud', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Na nummerbehoud geen verbinding Algemeen 1 12 april 2012, 15:48
Vragen over nummerbehoud! Helpdesk 2 27 november 2010, 18:19
Nummerbehoud Telfort Algemeen 7 06 september 2010, 12:24
nummerbehoud Algemeen 3 03 september 2010, 13:30
Nummerbehoud van prepaid naar abo lukt niet! Algemeen 3 04 juni 2010, 14:20
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:06:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv