obey-robots.txt
04 December 2016, 09:08
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

simlock-vrij maken samsung SGH M150

jpruntel
Net als meerdere leden lukt het mij ook niet om contact te maken met Mijn Telfort omdat mij gemeld wordt dat mijn nummer/account geblokkeerd is,terwijl ik bel-tegoed heb en een geldigheid van mijn pre-paid tot 4 aug 2011.
Gewijzigd door jpruntel op 06 september 2010, 15:10

Telfort webcareteam
@jpruntel

Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik de volgende gegevens nodig:
- Uw naw-gegevens
- Het 06-nummer van Telfort
- Uw e-mailadres

Indien u ook gelijk de unlockcodes wenst te ontvangen, graag ook de volgende gegevens kenbaar maken:
- Het imei-nummer van het toestel
- Merk/type toestel

In een privébericht kunt u deze informatie aan ons kenbaar maken.

Laila
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Telfort webcareteam
@jpruntel

De gegevens dient u per pb te versturen, en niet hier op het forum te plaatsen. Ik adviseer u om uw gegevens weg te halen!

Laila
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

jpruntel
Dank zij Laila is mijn probleem met het simlock vrij maken van mijn mobiele telefoon binnen een paar uur opgelost en mijn contact met Mijn Telfort ook tot stand gekomen.Bedankt!

Aukkie
Goedenmiddag, mn ouders hebben een samsung sgh-m 150, van de postbank actie, die ze graag simlockvrij willen hebben...ik had al een pb gestuurd naar iemand van webcare maar daar wordt niet op gereageerd, is er iemand die mij verder kan helpen?

groetjes

Aukkie

Aukkie
Hoi Laila, in de eerste plaats dank voor het reageren, het is gelukt.

Alleen vroeg de samsung sgh-m 150 in dit geval alleen maar om de SPCK code en niet om de NCK code, is het toestel nu zeker weten goed ge-unlocked?

Groetjes,

Aukkie

jjbos
Ik heb hetzelfde probleem als Aukkie: wel al prive bericht gestuurd over unlocken van samsung SGH M150 uit de Postbank actie. Maar heb nog geen reactie ontvangen. Kan iemand mij helpen?
groeten,
Bos

Aukkie
Hoi JJbos,

het kan een paar dagen duren voor webcare reageert, dus even geduld Grin

groetjes,

Aukkie

Lola
Hoi Daphne,
Kun je mij ook helpen om mijn telefoon simlock vrij te maken?
Ik stuur je een pb-tje met gegevens.

yeelen
Via deze site: [URL verwijderd] heb ik mijn Samsung simlock vrij gemaakt, op de site staan alle modellen die ondersteund zijn. Het was best wel simpel dus in 10 minuutjes had ik mijn telefoon simlock vrij. Het programma dat je op de site kunt downloaden werkt overigens voor veel meer telefoons dan alleen Samsungs ik weet alleen niet precies welke allemaal.
Gewijzigd door Franzki op 01 november 2010, 00:01

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'simlock-vrij maken samsung SGH M150', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sp code samsung m150 postbank Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 4 24 oktober 2015, 17:29
simlock vrij maken SGH-M150 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 09 april 2015, 22:12
unlocken samsung M150 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 30 december 2014, 14:30
itv samsung smart Frequently Asked Questions 3 06 augustus 2013, 08:38
simlockvrij maken Samsung SGH M150 Algemeen 1 10 april 2013, 11:28
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:05:06
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv