obey-robots.txt
02 December 2016, 23:17
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wegvallende internetverbinding --> help!

Nien84
Hallo,
Ik ben een leek wat internetverbindingen en computertermen betreft. Heb wel aardig wat vergelijkbare problemen gezien maar de antwoorden die daarop kwamen daar snapte ik niks van, dus ik start maar een nieuw topic op...

Ik heb ook last van een kort wegvallende internetverbinding. Soms doet mijn internetverbinding het de hele dag goed, maar meestal valt ie er zo ongeveer 1 of 2 x per halfuur eventjes uit. Soms is het zo kort dat mijn msn het gewoon blijft doen, maar gisteravond had ik er echt 3 x achter elkaar last van en het duurde elke keer zo lang dat mijn msn uitviel. Als mijn internetverbinding er niet na 2 seconden vanzelf weer in gaat, dan probeer ik meestal zelf opnieuw verbinding te maken. Soms krijg ik dan een bericht zoals dat mijn netwerksleutel of beveiligingssleutel niet juist is. Ik heb een WPA-key en ik zet dan mijn wachtwoord er opnieuw in, maar het probleem blijft zich voordoen, terwijl het wachtwoord wel gewoon goed is. Als dat probleem zich 2 x voordoet start ik tegenwoordig het modem gewoon even opnieuw op, even uit en weer aan, en daarna doet hij het altijd weer. Maar het duurt gewoon 5 minuten voordat ie het dan weer doet!