obey-robots.txt
06 December 2016, 03:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ervaringen met telfort ??

cal
hallo
heeft iemand al telfort en dus kijk op hoe het allemaal gaat t.a.v. snelheid, stabbiliteit e.d.
ben zeer benieuwd aangezien ik overweeg het aan te vragen doordat ik met een andere provider een beetje in de clinche heb gelegen Wink

iedere ervaring is welkom goed of slecht als ik er maar iets wijzer van word :p
Gewijzigd door cal op 12 november 2007, 20:01

Hartchakra
Wat een SLECHT bedrijf is Telfort (oud Tiscali). Ik heb heel veel problemen met ze gehad. De helpdeskmedewerkers zijn nog dommer dan je je kunt bedenken. Ze kunnen in het geheel niet lezen. Laat staan dat ze je helpen en antwoord geven op je vragen.

Nu eindelijk voor elkaar gekregen dat ze mijn ADSL abonnement stoppen (vraag niet tegen welke prijs). Ze geven aan dat ze de volgende dag de ADSL verbinding zullen verbreken! Hierdoor is er geen migratie mogelijk naar mijn nieuwe provider en moet ik 3 weken extra wachten (zonder internet) voordat de nieuwe provider mijn ADSL kan gaan verstrekken.

Problemen begonnen doordat ik in oktober 2007 een ADSL T6 abonnement afsloot met telefonie 3 maanden op proef. Dezelfde maand de telefonie opgezegd want het beviel niet. In december stuurde Tiscali me mail waarin ze me schreven dat ik de telefonie niet had opgezegd. Tevens worden facturen gestuurd 2 maanden van te voren. In januari, toen de proef van telefonie afliep, hebben ze me niet afgesloten van de telefonie. Wel factuur sturen. Toen begon het probleem echt met ze. Veel schrijven en hoge telefoonkosten moeten maken. Telfort (of oud Tiscali) behandelen je onbeschoft en ik kan wel stellen dat ze me treiteren.

Advies is om nooit met Telfort zaken te doen.

ton2e
Hartchakra schreef:
Wat een SLECHT bedrijf is Telfort (oud Tiscali)....<allemaal klachten over Tiscali .....

je hebt dus allemaal klachten over Tiscali en wrijft die Telfort aan. Beetje erg krom, vindt je ook niet.

Hartchakra
ton2e schreef:
Hartchakra schreef:
Wat een SLECHT bedrijf is Telfort (oud Tiscali)....<allemaal klachten over Tiscali .....

je hebt dus allemaal klachten over Tiscali en wrijft die Telfort aan. Beetje erg krom, vindt je ook niet.

Niet krom hoor. Tiscali is al overgenomen en "Telfort" medewerkers zitten al bij de "helpdesk". Je merkt goed wanneer je een Tiscalimedewerker of een Telfortmedewerker aan de lijn hebt. Neemt niet weg dat ze beide niet kunnen lezen wat er in de mail gecommuniceerd wordt.

Timelord
Ik vraag me weleens af, krijg je echt een Telfort medewerker aan de lijn, of gewoon iemand van een callceneter die, afhankelijk van de beller dan weer voor Philips is en dan weer voor Wehkamp en dan weer voor Telfort ?

En dat ze een stappenplan hebben per merk.

Inge
Dag,

Bij mij ging alles perfect, kan nog niks melden over de stabiliteit dus daar kom ik dan nog achter.
Be yourself, there are to many others

cal
nou heb het zelf nu bijna twee maanden en geen enkel probleem gehad , hij is stabiel zowel telefoon als internet , draadloos gaat ook perfect en heb tot nu toe geen enkele wisseling van ip gehad dus voor mij werkt telfort toppie!!! Grin

schagen
nou als je niet weer met een provider in de clinch wil liggen, dan raad ik je ten sterkste af om over te stappen op Telfort

Albert38
schagen schreef:
nou als je niet weer met een provider in de clinch wil liggen, dan raad ik je ten sterkste af om over te stappen op Telfort

Jij hebt dus een slechte ervaring met Telfort. Andere weer niet. Dat wil dus niet zeggen dat Telfort slecht is. Heb in het verleden bij Tele-2 gezeten. Jij wil niet weten hoeveel mensen daarmee problemen hadden.

schagen
Beste Albert38

Ik realiseer me best dat als Telfort goed werkend wordt afgeleverd niemand zal klagen. Maar als je al 1 maand verder en ca 70.00 telefoonkosten (inclusief mobiel dus) bent, dan word je wel moedeloos. En de consequente manier waarop Telfort zich dan afschermt en bewust onbereikbaar blijft dan piep je wel anders. Als andere providers zich ook misdragen dan zal dat best zo zijn maar mijn probleem is Telfort.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaringen met telfort ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:34:09
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv