obey-robots.txt
07 December 2016, 13:30
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Website Linkwitzlab.com niet te openen.

Bert
Sinds januari 2010 kan ik de website Linkwitzlab.com (loudspeaker system design) niet meer openen. Bij aanklikken gebeurt er niets totdat bericht "De wachttijd voor de verbinding is verstreken" verschijnt. Voor het overige werkt alles goed. Heb van alles geprobeerd, o.a. "naakt" het net op zonder enige beveiliging, AVG gedeinstalleerd samen met uitschakelen Zonealarm en uitgezette firewall in de ZyXel P-2602 HW D1A. Dit zowel met Mozilla als met Internetexplorer. Geen resultaat, deze site opent niet. Mijn IP adres is van de groep 82.168. Graag zou ik willen weten of anderen wel deze site kunnen openen met dezelfde IP adres groep of een andere, dit wel mededelen svp. Bij de helpdesk opent deze site wel is mij medegedeeld.
Weet iemand hoe dit komt? en kan iemand mij helpen dit op te lossen? Speedtest.nl geeft momenteel de volgende resultaten: dwn 1014.9 KB/sec, up 86.7 en 733 conn/min , werkt toch goed zou ik zeggen. Bij mijn kennissen met andere providers kan deze site zonder probleem worden geopend.

Morpheus
Al eens geprobeerd om vanaf een andere computer, ingeplugt op dezelfde router, verbinding te maken met de website? Zo valt met 100% zekerheid uit te sluiten dat het aan de computer ligt.

hans_b
vanaf 82.136 is die website ook niet te bereiken.

Bert
Aan Morpheus. Heb 3 pc's op de ZyXel aangesloten, bij geen van hen is de site te openen.

henkd
Vanaf 82.170.------ niet tebereiken

Henk

Morpheus
Hier ook niet te bereiken. Er zit een router bij xo.net die al het verkeer (misschien ook gedeeltelijk) vanuit Telfort blokkeert. Dat kan dus een gezellig kat en muis spelletje worden tussen dat datacenter en Telfort. Wink Lijkt me het beste dat u dit voorlegt aan hun technische dienst zodat Telfort uit de blacklist wordt gehaald van xo.net.

P.S. Tot die tijd:
http://1.1.hidemy...RjljTHQ%3D
Gewijzigd door Morpheus op 07 april 2010, 15:34

WTFIA
Vanaf 212.123.xxx.xxx gewoon te bereiken, geen vuiltje in de lucht.

Bert
Mijn zoon 195.240.etc. kan hem ook openen, dat had ik op 1 april (geen grap!) reeds aan de helpdesk gemeld.

Morpheus
Heb hier ook 82.168.xx.xx, en was niet te bereiken. Misschien dat ze bepaalde reeksen IP adressen blokkeren omdat er een botnet aanval mee uit is gevoerd. Blijft natuurlijk puur gokken totdat je contact hebt gehad met de eigenaar van de xo.net router.
Gewijzigd door Morpheus op 08 april 2010, 08:11

Bert
Dank Morpheus, voor IP; mijn vriend Wim, ook horende bij de groep 82.168 kan de site ook niet openen. Ik ben benieuwd of er uberhaupt een is uit die groep 82.etc. die de site wel kan openen. Ik begrijp niet dat ze dit bij de helpdesk niet onderzoeken en daarna mededelen. Want als het zo is, waar het voor mij op lijkt en ook voor jou denk ik, hoe kunnen ze (telfort helpdesk) je dan adviseren met hen telefonisch contact op te nemen, terwijl de fout bij hun ligt. Ben ook benieuwd hoeveel andere sites hierdoor niet geopend kunnen worden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website Linkwitzlab.com niet te openen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:31:41
| hilka8501:35:14
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv