obey-robots.txt
03 December 2016, 01:17
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Als Telfort de (algemene) voorwaarden wijzgigt, meld dan hier verbeteringen en verslechteringen.
 Onderwerp afdrukken

Telfort prepaid 100% extra gratis (??)

Franzki
Ik kwam er toevallig achter (net na het opwaarderen van mijn beltegoed) dat Telfort prepaid met ingang van 1 april 2010 een nieuw tariefplan aanbiedt. Je krijgt dan 100% beltegoed cadeau dat 14 dagen geldig is.

Ik begrijp alleen niet meer zo goed wat de verschillen zijn met de bestaande tariefplannen. Is er iemand die het nog wel begrijpt?

Het enige verschil dat ik kon ontdekken, is dat SMS-en in het nieuwe tariefplan twee keer zo duur is.

Verder viel mij op:

# Als u zich aanmeldt voor Prepaid 100% extra, wijzt u uw tariefplan. Dit kunt u daarna niet meer wijzigen. De tarieven en voorwaarden van het eerdere tariefplan (bijvoorbeeld het standaardtarief) zijn dan niet meer van toepassing.

Je kunt dus nooit meer terug naar je huidige tariefplan als je toch weer goedkoop wilt sms-en. En verder worden er nieuwe voorwaarden van toepassing verklaard waar je nooit meer vanaf komt. Reden genoeg om enig wantrouwen te hebben.

# Bij het tariefplan 100% extra worden gesprekken afgerond op hele minuten.

Is dit dan niet het geval bij de reeds bestaande tariefplannen?

Kortom... is er iemand die duidelijk uit kan leggen wat nou de verschillen zijn in de voorwaarden en kosten? En wat het praktisch nut is van 3 tariefplannen? Voor de gemiddelde consument wordt het in elk geval niet overzichtelijker. Shock
Gewijzigd door Franzki op 06 april 2010, 15:27

Franzki
Ik zag er vandaag ook nog een reclame over op TV ("Kiki van Telfort verdubbelt je beltegoed" )

Alleen vertelde Kiki niet dat sms-en veel duurder wordt... en dat het extra beltegoed maar 14 dagen geldig is.
Gewijzigd door Franzki op 13 april 2010, 13:10

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort prepaid 100% extra gratis (??)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:08:00
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv