obey-robots.txt
08 December 2016, 08:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

BKR A2 melding

richardclaassen
Helaas, het is weer zo ver. Wij hebben in 2006 een abonnement gehad bij Telfort. Voor een bedrag van 26,= is er door Telfort een A2 melding doorgegeven aan het BKR.
We hebben intussen Telfort al zo vaak aan de telefoon gehad dat wij heel Telfort kennen. Ze weigeren een Herstelmelding in het systeem te zetten waardoor wij 5 jaar lang nergens een hypotheek kunnen afsluiten. De enige melding van Telfort is dat de melding in 2011 uit het systeem zal vallen.

Werkelijk belachelijk voor woorden. Als Telfort er gewoon een H melding inzet is er niets meer aan de hand, maar ze weigeren dit. Is dit de manier om met je klanten om te gaan?
Ik ben niet de enige die hier ontzettend veel last van heeft. Goed bezig Telfort. Dank je wel voor de medewerking.

EdP
Vreemd, ik heb ook wel 's een Telfort abonnement op m'n naam gehad en krijg nooit BKR noteringen ...
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Hulpzoekende
Balen zeg, ik weet precies hoe je je voelt!
Ongelooflijk dat dit zomaar kan.

Franzki
richardclaassen schreef: Werkelijk belachelijk voor woorden. Als Telfort er gewoon een H melding inzet is er niets meer aan de hand, maar ze weigeren dit. Is dit de manier om met je klanten om te gaan?

Ik vind het niet "werkelijk belachelijk voor woorden" dat Telfort de codering niet aanpast. Het probleem is dat Telfort niet *zomaar* van de A2 een H kan maken... om de simpele reden dat ze dan fraude plegen.

Ik neem aan dat Telfort ook de BKR raadpleegt als iemand een mobiel abonnement neemt. En als de BKR-gegevens niet kloppen dan snijden ze zichzelf in de vingers.

Ik ben het wel met je eens dat het erg vervelend is als je geen huis kunt kopen omdat je een rekening van een paar tientjes niet op tijd hebt betaald. De vraag is of de verhouding een beetje zoek is. Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de rekening op tijd betaalt.
Gewijzigd door Franzki op 26 maart 2010, 00:50

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BKR A2 melding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
BKR a2 melding, help! Algemeen 3 26 maart 2010, 10:25
geen internet...geen melding storingpagina Storing 9 24 maart 2010, 13:07
Logbestand Speedtouch (melding DHCP) Telfort met eigen modem/router 3 30 september 2009, 18:40
BKR melding Algemeen 10 09 juli 2009, 09:13
Uitval moden na rare Logfile melding Algemeen 20 02 juli 2009, 11:06
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:25:44
| hilka8508:37:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv