obey-robots.txt
04 December 2016, 19:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

bkr codering waar ik niks van afweet

Trang
Beste Telfort, Beste Daphne,

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen. Ik lees hier op het forum dat Daphne de heldin is onder het oplossen van problemen.
Momenteel ben ik bezig een huis te kopen en daarbij hoort een hypotheek. Nu blijk ik een BKR codering te hebben, na mijn eigen gegevens bij BKR op te vragen blijkt dat ik een codering van Telfort te hebben waar ik helemaal niks van af weet. Ik schrok me echt rot! Zo ver ik mij kan herinneren heb ik ook nog nooit een Telfort abonnement gehad, het blijkt zelfs een A2 codering te zijn.
Ik heb vorige week tig malen met de klantenservice gebeld, maar die willen mij ook niet echt verder helpen. Ik ben echt de wanhoop nabij. Er zijn helemaal geen gegevens van mij bekend in jullie bestand. Ik vind het zo raar hoe kan ik een BKR codering hebben als ik niet bekend ben bij jullie???? Zou jullie dit alsjeblieft met spoed kunnen uitzoeken, ik kan hierdoor nu geen hypotheek afsluiten. Ik heb een BKR codering waar ik niks van af weet en bij een provider waar ik nog nooit een abo heb gehad!!!! 25 maart is de einddatum om een hypotheek rond te krijgen anders moet ik alles afblazen, zou dit alsjeblieft met enige spoed kunnen?!

Met vriendelijke groet,
Gewijzigd door Trang op 21 maart 2010, 09:42

Telfort webcareteam
@Trang

Op ons forum heeft u ook een bericht geplaatst. Inmiddels is uw klacht doorgezet naar de betreffende afdelingen. Zij doen hun best om zo spoedig mogelijk te reageren. Ik geef meteen aan dat ik niet kan garanderen dat de uitkomst positief voor u uitpakt. Net als u ben ik ook in afwachting.

Daphne
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 22 maart 2010, 12:35
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bkr codering waar ik niks van afweet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Snelheid waar je recht op hebt? Niet bij Telfort. Snelheid 10 13 augustus 2011, 14:40
vast bellen..( was het maar waar!) Algemeen 7 04 november 2009, 23:50
ook ik ben gedupeerd door 2a codering !!! Algemeen 2 21 september 2009, 08:36
Waar kan ik nog snelheidswinst mee behalen Snelheid 13 23 februari 2009, 21:01
Waar is telfort gebleven? Opleveringsproblemen 13 03 juni 2008, 10:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:43:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv