obey-robots.txt
07 December 2016, 13:30
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

upgrade 4 naar 20mb

wammes
Ben nu meer dan 4 weken bezig om mijn internetverbinding van 4 naar 20Mb te krijgen. Volgens de Telfort website moet dit een fluitje-van-een-cent zijn en in een ommezien te regelen via my telfort. Mooi niet dus. Voor men er achter was dat dit (in mijn geval?) niet kon, was ik eenzestal telefoontjes via de dure klantenservicelijn verder met veel beloften en weinig resultaat.

Niettemin op 26 februari een email, jawel, met felicitaties: uw 20mb abonnement is geactiveerd!

Wederom niet dus: een telefoontje naar de klantenservice zal wel uitkomst brengen, hoe naief kan men zijn? Vele telefoontjes en beloftes dat men het op zou lossen later, ga ik 2 weken op vakantie in de veronderstelling dat bij terugkeer alles in orde zou zijn. Helemaal niet dus. Er is niets maar dan ook niets gebeurd en de klanten...... (ik krijg het de bek niet meer uit, deelt doodleuk mede dat men een verzoek zal doen aan een ander echelon om het te regelen.Ieder ander zou waarschijnlijk allang naar een ander zijn over gestapt. Hier zit echter Gekke Henkie die probeert positief te blijven.

Dit is de wereld op z'n kop: een klant die er alles aan doet en behoorlijk wat kosten maakt om klant te blijven en een ondoordringbare organisatie tegenover zich vindt die daarin absoluut niet geinteresseerd is.

Ik ben nieuw in de wondere wereld van internet en vraag me af of dit er overal zo aan toe gaat resp. of er iemand is die me kan aanraden wat te doen?

Franzki
Is dit een overstap van een 4Mb Telfort naar een 20Mb Telfort abonnement?

En wat is de haalbare snelheid volgens de Telfort postcodecheck?

Telfort webcareteam
Graag ga ik voor u na waar dit alles mis gaat.
Per PB kunt u uw postcode en huisnummer kenbaar maken.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Telfort webcareteam
Administratief is uw omzetting inderdaad niet helemaal lekker doorgelopen. Ik ben nog bezig om dit te corrigeren.

Voor u het belangrijkste; de snelheidsverhoging.
Die heb ik nu handmatig doorgezet en zal binnen 3 uur zijn uitgevoerd.

Morgen kom ik terug op de rest.

Edit 19-03-10: Snelheidsupgrade voltooid. Modem traint nu in op 9.606Mbit down, 1.031Mbit up.

Hugo
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 19 maart 2010, 12:29
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'upgrade 4 naar 20mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Wifi werkt niet naar tv WiFi 2 07 februari 2014, 23:28
bellen naar buitenland Algemeen 4 28 maart 2012, 16:19
Upgrade PC Beveiliging Telfort overige diensten 1 13 februari 2012, 12:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:31:09
| hilka8501:34:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv