obey-robots.txt
03 December 2016, 22:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

korting bij afsluiten/verlengen abonnement telfort-internet

blueswoman
ik heb gehooord,via via dat als je je abonnement voor internet bij telfort wil verlengen men je dan een korting aanbied [geldbedrag] en een nieuw modem

wie zou mij hierover meer kunnen zeggen/uitleggen want nieuwe klanten kunnen nu abbo afsluiten voor 9,95 eerste halfjaar [tot 20 MB] , gratis overstappen en gratis draadloos modem geen afluitskosten,geen administratie/verzendkosten en na half jaar is dan gewone prijs.

ben best wel tevreden zoals het nu is en mijn contract is al sinds driekwart jaar vrij dus zou zo weer voor een jaar kunnen vastzetten
maar krijg je dan evt toch te maken met downtijd of blijft verder alles zoals het nu is

wie o wie [evt webcare] kan mij hier verder mee helpen [evt via pb]
Gewijzigd door blueswoman op 09 maart 2010, 09:13

Franzki
Er zijn meer providers die je een aanbieding doen als je ze belt met deze vraag. Tenslotte willen ze liever voorkomen dat je naar een andere provider overstapt waar je als nieuwkomer een extra korting krijgt.

nieuwe klanten kunnen nu abbo afsluiten voor 9,95 eerste halfjaar [..] en na half jaar is dan gewone prijs.

Let wel op dat nieuwe abonnees na de korting een hogere prijs betalen (€ 24,95) ten opzichte van degenen die al langere tijd abonnee zijn. Een nieuwe abonnee is daarom op termijn altijd duurder uit dan een bestaande abonnee tegen het oude tarief.

[Edit]

Het verlengen van een abonnement is puur administratief... dus zonder downtime. Overstappen naar een ander levert natuurlijk wel downtime op, al is dit normaal hooguit enkele dagen.
Gewijzigd door Franzki op 09 maart 2010, 11:51

blueswoman
dankjewel voor je antwoord
zal me eens overdenken of ik zal bellen om te verlengen

Telfort webcareteam
We bekijken de situatie individueel. Meewegende factoren zijn o.a. het soort abonnement en hoe lang u al klant bent. Die 90 euro is dus niet vanzelfsprekend bij een omzetting.

Downtijd komt hier niet bij kijken, ook niet bij een upgrade dus maakt u zich heen zorgen Smile

Ik raad u aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via 0900-9596.

Hugo
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 09 maart 2010, 14:07
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'korting bij afsluiten/verlengen abonnement telfort-internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:47:40
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv