obey-robots.txt
03 December 2016, 01:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Klacht (bkr)!

merte
Hallo ...Daphne??? (Hoop ik)

Ik heb een verhaal dat niet goed voor mij uitpakt...Een negatieve BKR registratie...
En hoop dat ene Daphne die de klachten doet voor Telfort mij helpt! Aangezien ik veel over haar heb gelezen.

3 jaar geleden heb ik een telfort abbonnement gehad dat niet goed ging.

Tot zoverre dat ik mijn rekeningen niet thuis kreeg,op een gegeven moment opviel en ging bellen met de klantenservice, zij vertelden mij dat er wel gewoon rekeningen waren gestuurd en dat ik moest betalen, aangezien ik dat niet kon doen omdat ik niks had! kreeg ik raar genoeg wel post van de incassobureau die Telfort aan de hand had genomen!
Ik was er zo klaar mee, dat ik niet serieus werd genomen en als DOM werd bestempeld dat ik mijn hele contract wilde afkopen om er maar vanaf te zijn.
Dat heb ik dus gedaan, maar niet wetend dat ze mij ook even snel negatief bij BKR hadden geregistreerd.
Waardoor ik dus nu een simpele krediet op mijn rekening niet krijg, wat echt nu heel erg vervelend is!

En ik die BKR echt onterecht vind, aangezien ik zelf heb gebeld en het probleem heb aangegeven en ook alles heb betaald zonder regeling.

Hoop ik dat ik nu echt geholpen wordt want ik heb al een paar keer gebeld maar daar wordt echt niet naar je geluisterd.

Met Vriendelijke groet,

Merte Smit.
Gewijzigd door Richard op 22 februari 2010, 01:52

Richard
Ik heb even je bericht bewerkt. De wijzigingen zijn:
1.) Titel aangepast, hoeft niet alleen uit hoofdletters te bestaan want dat staat schreeuwerig. Ook is nu duidelijker waar de klacht over gaat.
Omschrijft a.u.b. in een titel de klacht kort en duidelijk en gebruik geen hoofdletters.Wink

2.) Uit veiligheidsoverwegingen je email adres uit je post verwijderd. Dat voorkomt niet alleen spam maar verminderd ook het aantal bezoeken van spamrobots aan onze site.

Succes met de oplossing van je probleem.

Greetings, Richard.

merte
Hallo Richard,

Nou bedankt, ik liet me even gaan want het probleem is gewoon
erg frustrerend en helemaal als niemand je daarmee helpt...

Heb je nog tips wat ik kan doen? of Daphne kan vinden?

Groeten, Merte

Telfort webcareteam
@Merte

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is.
In een PB kunt u uw naw-gegevens, het 06-nummer/klantnummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

peterr
Hoi Daphne,

Hier lees ik dat jij de klachten oplost in verband met onterechte BKR notering.

Ik heb ook zo'n notering gekregen op 16-10-2009.

Het gaat hier om één (slot)factuur die naar een oud adres is gezonden.
Ook de herinneringen heb ik nooit ontvangen.

En dus zonder enige kennisgeving of waarschuwing vooraf, heeft Telfort de A2 codering geplaatst.

We gaan nu een hypotheek afsluiten, wat alleen mogelijk is als de gehele code wordt verwijderd.

Ik vertrouw erop dat jij in deze kwestie zodanig voor ons kunt betekenen, dat Telfort de aantekening bij BKR definitief verwijdert, alsof er nimmer een aantekening is geweest.

Alvast dank voor je snelle reactie.

Met vriendelijke groet,
Peter

Telfort webcareteam
@peterr

Ook voor u zal ik op onderzoek uit gaan.
In een PB kunt u uw naw-gegevens, het 06-nummer/klantnummer van Telfort en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

evaotten
Hallo Daphne,

Ik hoop dat je me kunt helpen. Het zit zo ik ben bezig met een hypotheek te regelen, maar ik heb een A codering van Telfort, omdat mijn SIM kaart in het buitenland gestolen is en ik weigerde te betalen omdat Telfort ook fouten heeft gemaakt door de telefoon niet te blokkeren.
Nu heb ik vorige week de betaling gedaan, ik heb hiervan bewijs, het is verwerkt bij het incassobureau, maar kunnen jullie spoed achter de BKR code zetten en deze voor mij weghalen. Zo kan ik mijn hypotheek rond krijgen.

Groetjes, Eva

Telfort webcareteam
@evaotten

Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen is het volgende nodig:

- Uw naw-gegevens
- Geboortedatum
- Het klantnummer, 06-nummer of een factuurnummer van Telfort

In een PB kunt u dat aan mij kenbaar maken.

Let op! Dit is geen garantie dat de A2-codering daadwerkelijk wordt verwijderd.

Daphne
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 02 april 2010, 11:17

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht (bkr)!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Niet mogelijk via website klacht in te dienen of vraag te stellen Algemeen 1 22 september 2013, 22:58
Geen reactie ontvangen op klacht per mail Algemeen 7 04 oktober 2011, 21:51
Klacht: geen telefoon. Algemeen 1 06 maart 2011, 18:56
Klacht over Telfort Sim-Only order Klacht over Telfort 2 13 augustus 2010, 11:08
Klacht over klacht over klacht Helpdesk 12 20 december 2009, 01:56
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:09:30
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv