obey-robots.txt
07 December 2016, 13:26
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

P-2602HW-D1A nieuwe BETA firmware (20-1-2010)

worrel
http://home.telfo...100120.bin

hier staat een nieuwe BETA Firmware

340AJZ6b1_20100120.bin

draait goed bij mij

[EDIT]

LET OP!

De in dit topic geplaatste links naar de (beta-)software kunnen verouderd zijn.
Voor de meest recente firmware verwijzen we u door naar de officiële Telfort Website.

Namens de beheerders,
Franzki

Gewijzigd door Franzki op 10 september 2010, 17:16

Franzki
Let op! Dit is nog steeds een BETA-firmware.

Deze versie is vooral bedoeld voor test-doeleinden en is niet echt geschikt voor de gemiddelde gebruiker. Je loopt het risico dat er nog (niet ontdekte) fouten of problemen mee zijn.

Voor mensen die twijfelen is het beter om even te wachten op de volgende stabiele versie van de firmware.
Gewijzigd door Franzki op 31 januari 2010, 16:44

Telfort webcareteam
Het vorige topic liet misschien al wat delen van mijn post weg, dit is natuurlijk helemaal een verkeerd bericht.

Ik zou bij deze graag iedereen afraden deze firmware te gebruiken, tenzij u begrijpt wat een beta firmware is. Dit om onnodig leed te voorkomen.

Ter illustratie: er is al meermalen contact opgenomen met onze helpdesk om melding te maken van een wegvallende verbinding. Deze werd simpelweg veroorzaakt door het niet opvolgen van de instructies; als het niet werkt kan AJZ.5 terug gezet worden.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Franzki
Sterker nog... ik las in een ander forum dat iemand problemen met de verbinding had en die bleek nog een BETA firmware van enkele jaren terug te draaien. Shock

Zelf heb ik (eigenwijs als ik ben) de meest recente BETA firmware natuurlijk wel draaien. :p

zx9r_mario
Ik heb de P-2602H-D1A (zilver telfort model) maar dan icm XS4all. Ook ik heb regelmatig last van spontane reboots. Heb nu de BETA firmware geinstalleerd, de interface is nu een stuk sneller. Bellen met 2 sip accounts werkt goed. De spontane reboots moet ik nog afwachten.

Verder heb ik nog een 2e modem met wifi. Als ik bandwidth management aan heb staan en kopieer wat bestanden over wifi, dan reboot het modem ook constant. Ik ga morgen de BETA firmware op dit wifi modem proberen.

Link: Wifi valt uit met WPA(2) via Zyxel P-2602HW http://gathering....4#33434794
Gewijzigd door zx9r_mario op 08 februari 2010, 23:36

Potze
Hmm .... is dit de allernieuwste dus nog later als die van de post hiervoor (beta firmware).
Als dat zo is wil ik deze zeker proberen. AJZ5 werkt sowieso al niet goed doordat UPnP en portforwarding niet goed functioneert. Bij de andere Beta (AJZ6) werk dit wel alleen kan ik vaak niet in mijn router komen of hij doet het gewoon niet waardoor ik dus alsnog geen poorten of iets (normaal) kan openzetten.

Ik hoop echt dat er snel een goedwerkende versie komt die alles heeft wat een router zou moeten hebben...

EdP
Als je niet in je router kunt komen, dan is er iets niet goed geconfigureerd of is er iets defect.
Dit wordt niet door de ene of de andere firmware veroorzaakt.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Potze
Naja sinds dat ik de nieuwe firmware heb kan ik soms via 192.168.1.254 niet in de router komen. Er is niets defect ofzoo dat ik weet. Wat voor defect zou dit probleem kunnen veroorzaken dan?

Richard
Met welke browser probeer je er in te komen? Als het niet lukt, probeer het dan eens met een andere browser.
Daar kan het ook wel eens aan liggen. Heb ik persoonlijk niet bij Telfort gehad maar wel bij Online.
Lukte het met IE niet. Nam ik Firefox en hups zat ik er weer in. Heel raar. Maar het valt te proberen.
Greetings, Richard.

Franzki
Richard typte de volgende creatie: Lukte het met IE niet. Nam ik Firefox en hups zat ik er weer in.

Komt me heel bekend voor met een Speedtouch modem...

In deze combinatie ging het mis (zeg ik uit mijn hoofd):

- Wachtwoord ingesteld op de web-interface
- Internet Explorer 6

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'P-2602HW-D1A nieuwe BETA firmware (20-1-2010)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Standaard firmware op P2812HNU-F1 Hardware firmware 4 03 november 2014, 22:58
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen 1 25 juli 2013, 14:33
Firmware voor P-2602H-D1A? Hardware firmware 1 19 april 2013, 18:29
Nieuwe klant Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 14 maart 2013, 23:14
Acces point achter een zyxel p-2602hw d1a Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 14 juli 2012, 18:23
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:27:18
| hilka8501:30:51
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv