obey-robots.txt
09 December 2016, 16:22
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

MMS instellingen voor HTC HD2 (touch)

HTC-tje
Beste allemaal,

Ik heb enige tijd geleden een HTC TOUCH HD2 gekocht en ben er zeer tevreden mee. Alles werkt perfect.
Echter wanneer ik een mmsje wil versturen krijg ik steeds na enkele minuten de melding 'kan bericht niet verzenden'.

Ik heb al gekeken op de website van Telfort bij het instellen van de instellingen voor mms voor dit toestel (dit kan namelijk alleen maar handmatig). Ik heb precies opgevolgd wat daar staat aangegeven, maar nog steeds (ook na het restarten van de telefoon) lukt het niet om een mms te versturen (naar mij zelf, want dat moet je als eerste doen om het zaakje te activeren)

Ook heb ik al geprobeert via googlen te zoeken naar een oplossing. Ik heb bijv. al het volgende geprobeerd bij serveradres http://mmsc.mms.telfort.nl: 8002 in te vullen ipv http://mms (wat op de website van Telfort staat) ook dit maakt geen verschil.

Zijn er meer mensen die dit probleem kennen? Weet iemand een (mogelijke) oplossing??

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,

R.

Telfort webcareteam
Beste HTC-tje,

Graag ontvang ik in een PB uw gegevens (06-nummer, klantnummer).

Dan kan ik het e.e.a. voor u uitzoeken.

Remco
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MMS instellingen voor HTC HD2 (touch)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router 2 03 maart 2016, 18:50
instellingen voor cheapconnect Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 1 23 augustus 2015, 17:14
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen 1 25 juli 2013, 14:33
NAS onzichtbaar voor Experia Box Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 25 juni 2013, 23:50
Unlock code voor sony ercsson J120i Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 13 mei 2013, 22:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:41:38
| Lutz10:00:01
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv