obey-robots.txt
04 December 2016, 17:16
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

bevroren beltegoed

inir
Goedemiddag,

ik heb een Samsung M150, destijds via een Postbank-actie.
Nu is mijn beltegoed bevroren na een jaar.
Is het mogelijk het toestel te unlocken of simlockvrij te maken?

gr, Rinus.

Tabitha
Hi inir

Meestal ben je je nummer Ún je beltegoed kwijt.
Lees dit eens. Misschien helpt het.

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/27158

De beschrijving is voor de Samsung M 150.

Grtzz.. Tabi
Gewijzigd door Tabitha op 23 januari 2010, 18:02
Geniet nooit met mate....Wink

EdP
Een half jaar na opwaarderen wordt je beltegoed bevroren en 90 dagen daarna ben je inderdaad je tegoed Ún je nummer kwijt, tenzij je binnen die 90 dagen hebt opgewaardeerd. Voorheen was het 1 jaar, sinds een tijdje is dat een half jaar.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Geweldig... een verkapte vorm van diefstal.

Greetings, Richard.

EdP
Leuk is het niet, maar het staat wel gewoon in de voorwaarden.
Eenieder die het daar niet mee eens is, staat het vrij om een andere provider te kiezen, hoewel er niet veel meer zonder minimum afname werken. Ze willen natuurlijk ook niet de komende 100 jaar alle ongebruikte simkaarten blijven beheren.
Er zijn echter ook mensen die niet in de rij voor de kassa staan te beppen met tante Annie en hun mobieltje uitsluitend voor noodzaak gebruiken, zij hebben het hier wel moeilijk ja.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Wie leest de voorwaarden nu helemaal? Ik blijf het niet netjes vinden, temeer daar de normale periode altijd 1 jaar geweest is. Er is dus geen sprake over 100 jaar.
En 1 jaar is ook een nette behoorlijke periode.

Het is dus belachelijk om nu met 90 dagen of half jaren te beginnen. Ik begrijp ook niet dat dit ingekort is. Vervelend voor mensen die alleen bereikbaar willen zijn.
Zullen ook overstappen op een andere provider.

Greetings, Richard.

inir
Ik denk dan ook dat ik dat laatste maar ga doen.

Bedankt voor jullie reacties.

mvg, Rinus.

Tabitha
Persoonlijk vindt ik dat de provider je hoort te waarschuwen, dat zullen ze ongetwijfelt ook wel doen. Maar dan niet alleen via SMS, maar ook schriftelijk. Niet iedereen heeft z'n mobieltje continu in gebruik. Ik betwijfel het of je nog wel verhaal kan halen. Bovendien, de link die ik hier eerder boven geplaatst heb, is ook zo wat. dat is een gekl*****vogel van niks. Het kan dan allemaal wel in de voorwaarden staan, maar dan sta ik voor 100% achter het antwoord van Richard.

Grtzz tabi

WiND1
@Tabitha,
Het waarschuwen per brief kost geld, en meer dan je denkt. Als ik Telfort zou zijn, dan zou ik ook geen geld uitgeven aan gebruikers die al langere tijd geen omzet meer hebben gegenereerd. Ik zie niet in waarom die gebruikers na een brief in eens wel bel minuten gaan spenderen. Telfort is nog altijd een bedrijf met winstoogmerk.

Tabitha
@Tabitha,
Het waarschuwen per brief kost geld, en meer dan je denkt. Als ik Telfort zou zijn, dan zou ik ook geen geld uitgeven aan gebruikers die al langere tijd geen omzet meer hebben gegenereerd. Ik zie niet in waarom die gebruikers na een brief in eens wel bel minuten gaan spenderen. Telfort is nog altijd een bedrijf met winstoogmerk.

@ WiND1.
Ik heb geen zin om hier over te gaan discuseren, ik denk dat inir hier al helemaal klaar mee is. Maar blijkbaar zijn er mensen die een mobieltje voor noodgevallen bij zich hebben, en ik vindt dat iedereen serieus genomen moet worden, of er nou veel of weinig mee gebelt wordt. Doordat de voorwaarden zo af en toe eens aangepast worden, moet er van de kant van de aanbieder meer duidelijkheid zijn (vaak zijn die verborgen in de kleine lettertjes). De voorwaarden worden meestal gewijzigd in het voordeel van de aanbieder. Als prepaid beller moet je die voorwaarden wel accepteren, want je kan immers niet overstappen naar een ander, dan ben je je beltegoed toch kwijt immers? Ik hou hier mee op ik heb hier gewoon mijn eigen mening over.

Grtzzz.....Tabi
Gewijzigd door Tabitha op 24 januari 2010, 19:27

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bevroren beltegoed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
lang houdbaar prepaid beltegoed Helpdesk 16 12 juni 2010, 14:09
beltegoed niet meer onbeperkt houdbaar ? Algemeen 3 29 juli 2009, 18:45
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv