obey-robots.txt
03 December 2016, 22:45
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Oneigenlijke beeindiging telfort vast bellen

ghostxl
Tis nu 34 days, 14 hours, 3 minutes and 15 seconds since donderdag, 17 december, and counting...............

http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?day=17&month=12&year=2009&hour=8&min=0&sec=0&p0=16

Het begon allemaal met het aanvragen van vast bellen voor mn vader. In mn haast heb ik per abuis mijn eigen nummer aangevraagd voor het porteren. Binnen het uur kwam ik daarachter en heb geprobeerd via de klanten service dat recht te zetten. Werd gerust gesteld dat het vanzelf fout zou lopen en dan kon ik het nog een keer proberen. Helaas liep het niet fout. Mijn eigen nummer werd heel eenvoudig van mij afgepakt en aan mijn vader gegeven. Misschien omdat we dezelfde voorletters hebben, beetje sneu dat dat maar zo kan. Er werd niet gecheckt of dat nummer wel op dat adres geregistreerd stond. Klanten service gebeld, konden ze ook niet rechtzetten, gewoon nog een keer laten porteren met het goede nummer. Afijn nummer weg, dikke pech, was ook mijn fout.

Tweede portering aangevraagd, deze liep voorspoedig geen fouten gemaakt met het aanvragen. En het werkte netjes............... tot 17 dec dus..

De dag waarop Telfort in al haar wijsheid besloot het vastbellen van mn vader op te heffen. En al bijna evenlang probeer ik ze aan het verstand te krijgen dat ze hem weer gewoon aanschakelen.

Schijnbaar is dat een onmogelijke zaak, tlijkt wel een parlementare enquette ofzo die onderzoeken die ze moeten doen naar zoiets.

6 jan is voor de tweede keer een onderzoek gestart met als uiteindelijke doel het weer aanschakelen van vast bellen. De vrouw die ik destijds sprak gaf mij goede hoop, ze zei dat het eigenlijk de volgende dag al klaar kon zijn. Maar ze moest eerst nog met haar chef overleggen. Vroeg wanneer hoor ik er meer van dan? Ze wilde wel terug bellen. Dat heeft ze keurig gedaan. De termijn waarop het gefixed zou zijn verhoogde ze echter naar een week. Afijn, had goede hoop nu in ieder geval het afhandelen correct ging en dat ze zei dat het nu goed zou komen.

Mijn vader had op dezelfde dag nog gefrustreerd een mailtje gestuurd over dit onderwerp en kreeg toen de volgende reply:

Sent: Monday, January 11, 2010 5:39 PM
Subject: Antwoord op uw vraag aan de klantenservice

Geachte heer x,

Op 06-01-2010 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort Internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Momenteel staat er sinds 7 januari een onderzoek open om nummer xxxxxx1988 opnieuw te activeren. Daar een degelijk onderzoek tot 10 werkdagen kan duren raad ik u aan dit af te wachten. Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice internet

Onderhand zijn we 2 weken verder. Zojuist weer gebeld naar dat fijne goedkope nummer. Maar nee, konden ze niet zo zien hoe het ermee stond. Mn telefoon vond het wel welletjes en hield er mee op. Was de moed kwijt om dat nog een keer te proberen. Daarom maar in pen geklommen op dit forum. Kan ik rustig mn frustraties op een gedetaileerde manier kwijt zonder dat dat 30 cent per minuut kost en tig keer in de wacht te staan en van hot naar her te worden doorverbonden.

Al met al nogal een kosten post. Alleen je mobiel te gebruiken, lekker goedkoop nummer van de klantenservice. Niet waarvoor je overschakeld naar vastbellen, lekker onbeperkt bellen naar vast nummers. Niet dus, erg handig ook allemaal als er het een en ander plaats vindt in de familie wat nu ook het geval is. Nee dat leuker want goedkoper kunnen we niet beamen.

Tot op heden kunnen wij niet stellen dat de klantenservice zn werk voorbeeldig doet. Hopelijk zitten er bij telfort webcare wel mensen die verder komen dan de conclusie: ja we zien dat ie uitgeschakeld staat maar waarom, daar moeten we een onderzoek naar starten..................................................

Verbaas ons.............

ghostxl
Bovenstaande ook gepost op tweakers.net, daar uiteindelijk een reactie gehad.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1389867

page 2

Het duurt even, maar na 35 dagen is het toch eindelijk gefixed.....

Koste maar een kwartiertje om het probleem uiteindelijk op te lossen Shock . Wel jammer dat de gewone klantenservice van Telfort dat niet lukte Sad . Had ons een maand ergernis, frustratie en kosten gescheeld..... |Sad

Ook niet echt mijn manier om problemen op te lossen door ze aan de grote klok te hangen. Als technisch ingesteld persoon is het wel een logisch gevolg. Maar wat voor de mensen die niet zo handig met computers zijn???

Afijn, eens kijken hoe lang het goed gaat. :z

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oneigenlijke beeindiging telfort vast bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:45:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv