obey-robots.txt
04 December 2016, 19:21
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

NAT type modem (P-2602HW-D1A) blijft moderated

romberto
Goedemiddag,

Ik heb van alles geprobeerd, maar mijn Playstation 3 met spel Call of Duty Modern Warfare 2 geeft steeds NAT type 'Moderate' aan. ik zou dit graag willen veranderen naar NAT type 'open' .

Ik heb het met 'port forwarding' geprobeerd via http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-2602HW-D1A/Call_of_Duty_-_Modern_Warfare_2.htm, maar dit gaf niet het gewenste resultaat.

Is de nieuwe firmware (340AJZ6b1_20091125.bin) de oplossing voor mijn probleem? Of zijn er nog andere oplossingen die ik over het hoofd heb gezien.

Thnx Romberto

EdP
MW2 op de PS3 schijnt een hardnekkig probleem te zijn in elk geval i.c.m. met de huidige firmware, meerdere gebruikers hebben het gemeld en tot nu toe niet werkend (nattype=open) gekregen. Het is nog niet helemaal duidelijk waar dat nou aan ligt.

De nieuwe firmware van Telfort (niet die van ZyXEL!) zou je kunnen proberen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Potze
Zelf heb ik het spel Call of duty modern warfare 2 ook maar dan op de pc.
Het downloaden van de nieuwe firmware en weer uploaden op je modem heeft bij mij tijdelijk geholpen.
De dag waarop ik hem installeerde was mijn Nat type: Open. Nu staat tie weer op Strict. Ik snap er dus vrij weinig van.
Had ook wat andere probleempjes met de nieuwe firmware.
Als ik jou was zou ik het gewoon proberen. Er staat namelijk wel aangegeven dat de nieuwe firmware een fix heeft voor UDP support.

romberto
Dank voor de reactie's. De nieuwe firmware heeft niet geholpen. Nog steeds NAT Type 'moderate' en vooral problemen tijdens 'hostmigration'.

JoVaSe
Als het niet werkend te krijgen is zou je het volgende kunnen doen. Volgens mij kun je 2 ip's krijgen.
Het is wel omslachtig en ik kan het ook mis hebben.
Je zou hem voor het spel de modem in routed kunnen zetten, dan krijgt de PS3 een ip.
Zou dat een tijdelijke oplossing zijn?

JoVaSe
Ik bedoel natuurlijk bridged....

Franzki
Bedoel je twee wan-ip's van Telfort? Dan zou je het modem in bridged mode moeten zetten... het staat standaard in routed mode en standaard krijgt je ps3 een lan-ip adres.

De vraag is wel of dit werkt... en daarnaast vrees ik dat Telfort niet blij wordt als klanten met opzet meerdere ip-adressen in gebruik gaan nemen.

JoVaSe
Even nagedacht, je krijgt zeker 2 weten 2 ip's.

Of het werkt weet ik niet theoretisch gezien zou het moeten werken.

Persoonlijk denk ik dat het hun niet uitmaakt. Anders zouden ze ook geen mogelijk bieden om 2 ip's te krijgen. Al is het natuurlijk om calls te voorkomen naar de helpdesk omdat het niet werkt als ze een nieuw modem aansluiten.

Je kunt je modem dus in bridge zetten, 2 pc's erop aansluiten en beide een ander ip hebben.

Netwerktechnisch gezien moet het geen problemen opleveren, zolang je niets kloont of iets dergelijks.

Telfort webcareteam
Het is niet de bedoeling dat er meerdere IP's per aansluiting in gebruik genomen worden. Er worden meerdere adressen uitgegeven, zodat u geen uren hoeft te wachten zodra er een ander modem wordt aangesloten.
Overigens is het ook niet aan te raden om de modem in bridge te zetten, aangezien de NAT router toch een vorm van beveiliging tegen ongewenste toegang geeft.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

EdP
Help me svp even te begrijpen hoe je op een modem in Bridge mode succesvol meer dan 1 client kunt aansluiten. De switch van het 4-port modem heeft op elke poort het externe IP adres, ik zie niet helemaal hoe je daar gelijktijdig 2 pc's of 1 pc + 1 PS3 op kunt gebruiken. Daar moet dan toch een NAT router tussen zitten, of zie ik iets over het hoofd?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT type modem (P-2602HW-D1A) blijft moderated', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen 4 09 april 2014, 22:17
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
Terugsturen Modem Algemeen 3 13 januari 2014, 16:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:40:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv