obey-robots.txt
07 December 2016, 13:29
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing internet en bellen sinds 25-12-2009

pinda
Kunnen jullie mij vertellen of er iets bekend is over een storing in het hoge Noorden sinds 25-12-2009? Ik heb alles al geprobeerd en getest, maar ik heb helemaal niets. Gelukkig heb ik nog mobiel internet om dit mailtje te posten. Op de website kan ik niets vinden en ja zo'n lang weekend is niemand bereikbaar.
gr uit Sneek

EdP
Staat niks over op de storingen pagina.
Wat doen de ledjes op het modem? (aan, uit, knipperen, kleur?)
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

traffic1326
Pinda Ik heb hier omgeving grgst oom last van wegvallende verbinding . Dit komt vooral `savonds voor sinds 25-12

Dus als telfort niet reageert>>>>>>>>>> gewoon eigen plan trekken.
Het begint nl wel erg irritant te worden.
Het is maandenlang goed gegaan en nu ineens problemen
edP >>>>> het knippert constant ! en wel groen
Het vervelende is dat ook de telefoon er soms minuten uit ligt.
Gewijzigd door traffic1326 op 28 december 2009, 22:12

Franzki
Dus als telfort niet reageert>>>>>>>>>> gewoon eigen plan trekken.

Reageren waarop?

Een storing is altijd vervelend... zeker als je met enige regelmaat niet kunt bellen en internetten.

Maar heb je het al telefonisch gemeld bij de Telfort helpdesk? En wat was het antwoord?

Zolang je het probleem niet bij Telfort meldt, is de kans klein dat het (vanzelf) over gaat.
Gewijzigd door Franzki op 28 december 2009, 22:46

Telfort webcareteam
@Pinda en Traffic,

Er was geen centrale storing, uw probleem omschrijving lijkt ook helemaal niet op een centrale storing maar op een wegvallende DSL verbinding.

Wat heeft u zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?
Wat zei de klantenservice?

Hugo
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 29 december 2009, 09:43
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

traffic1326
Ik heb de klantenservice niet gebeld, daar dit probleem alleen `s avonds zich voordoet. Overdag is het snel en zijn er GEEN problemen. Sinds ik telfort heb is dit soms gebeurd.
Nu ( 21.47u) knipperen er geen lampjes en is de verbinding weer stabiel.
Ik heb het idee , dat als het druk wordt, dat de verbinding dan langzaam minder wordt. Zoals vaker op de feestdagen.

Franzki
Ik heb de klantenservice niet gebeld, daar dit probleem alleen `s avonds zich voordoet.

Ook storingen die zich 's-avonds voordoen, kunnen onderzocht en opgelost worden.

De vraag is wel of het een Telfort netwerkprobleem is... of misschien is er in huis iets mis met het modem, de bekabeling of storing door elektrische apparatuur.

Een beruchte boosdoener uit een ander onderwerp was de electronische kerstverlichting die ingeschakeld werd...

Hoe zit het bij jou aangesloten?
Wat is de haalbare snelheid volgens de Telfort postcodecheck?

Op welke snelheid traint je modem in? En met welke signaal- en ruiswaardes?
En zit er verschil tussen 's-avonds en overdag?

Zie je iets in het logbestand van het modem mbt het wegvallen?

pinda
SadIk heb de storingsdienst niet gebeld, omdat dat in het weekend of op feestdagen niet kan.
Toen ik maandagmorgen wakker werd, deed alles het weer. Ik heb ook een mailtje gestuurd naar, maar tot op heden geen reactie. Dat vind ik gewoon niet netjes.
Ik heb alles getest vanaf de meterkast. Het modem daarop aangesloten, de telefoon getest etc..., maar alles behalve een verbinding. Ik baal hier echt van dat ik juist met de feestdagen en als ik dan eindelijk vrij ben niet eens kan bellen of internetten. Sad
Gewijzigd door pinda op 30 december 2009, 09:28

Telfort webcareteam
Uit uw bericht wordt niet duidelijk of het opgelost is of niet.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

pinda
Ik heb nu wel weer internet en telefonie. Maar nergens staat vermeld of er een storing is geweest. Hoe kan het dan dat ik 3 dagen geen telefonie en internet heb gehad????Als ik dan alles getest heb vanuit de meterkast, dus het modem meteen aangesloten op de aansluiting van buiten af??? Wat doe ik dan verkeerd????

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet en bellen sinds 25-12-2009', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
Storing TV tijdens onweer Storing 12 31 augustus 2015, 19:08
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:30:40
| hilka8501:34:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv