obey-robots.txt
03 December 2016, 01:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Probleem, DSL lichtje brand niet

sam
Ik had een paar weken gelden een internetabonnement besteld van 20 mb zonder telefonie. En nu heb ik het doe-het-zelf pakket ook ontvangen. Heb alles op de juiste manier aangesloten, maar het DSL lichtje brand niet. Ik heb van alles geprobeert maar het wil maar niet branden. Weet iemand wat ik nu kan doen ??????Frown

Alvast Bedankt

molton
ook email met datum van activatie gekregen???

mastah
http://connect.adslvandaag.nl/

suc6 marcel

sam
ik kijk wel of het werkt Smile

En de datum was 30 januari....... en heb ook een e-mail gekregen dat het was geactiveerd

sam
neej het werkt niet nog meer ideeen ????Frown

Shadow
sam schreef:
neej het werkt niet nog meer ideeen ????Frown

Heb het zelfde gehad. Dit is een probleem in de centrale. Via helpdesk op laten lossen. Heb echter wel moeite gehad ze te overtuigen. Na 8 dagen een monteur naar de centrale. Had de boel na 5 minuten voor elkaar.

sam
Bedankt ik hoop dat het werkt SmileSmile

Puma
Is er geen monteur langs geweest? Indien het een nieuwe aansluiting betreft, moet een monteur langs komen.

Die zorgt dat je een signaal hebt, die weg gaat bij de centrale, in jouw ISRA punt.

Dit wordt helaas bellen met de helpdesk van Telfort. KPN heeft ergens een steekje laten vallen tijdens de oplevering.

sam
Is er geen monteur langs geweest? Indien het een nieuwe aansluiting betreft, moet een monteur langs komen.

Die zorgt dat je een signaal hebt, die weg gaat bij de centrale, in jouw ISRA punt.

Dit wordt helaas bellen met de helpdesk van Telfort. KPN heeft ergens een steekje laten vallen tijdens de oplevering.

-------------------------------------------------------------------------------

Jah ik had ze vandaag gebeld, en ze zeiden dat er een monteur langs moet komen.

Bedankt Voor Jullie Hulp Wink

sam
Na 1 maand wachten heb ik internet gekregen... jah het zou eigenlijk maar paar dagen duren maar ze verschoven het steeds, van jah we zijn er mee bezig en jullie krijgen het wel op 6 maart. Maar gelukkig zag ik dat de lichtjes vandaag gingen branden. Maar jah nu eindelijk heb ik internet van telefort.

Alleen laten weten Pfft Grin

Best goeie snelheid 1.80 mb per sec
Eerst bij chello... wil je niet weten .... 56 kbps

Maar ik Ben nu Tevreden Grin

Sam

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem, DSL lichtje brand niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:10:06
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv