obey-robots.txt
03 December 2016, 22:50
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

modem P-2602HW-D1A verbindings issues

matthijs
Hallo, ik heb sinds een paar maanden deze nieuwe modem gekregen, en heb zo'n paar keer per week problemen. Ofwel internet doet het prima maar ik kan niet in mijn modem komen, pingen ook niet, ofwel internet doet het ook niet, en het enige wat ik kan doen is mijn modem resetten. Of aan/uit zetten
Ik heb klantenservice gebeld, en zij zeiden dat het aan p2p gebruik kan liggen. Het enige p2p dat wordt gebruikt door mij en mijn huisgenoot is utorrent, en daar hebben wij een upload limiet van 10kb ingesteld. ik heb de desbetreffende port opengezet, wat nogal omslachtig was maar goed.

Wat ik graag zou willen weten:
Hoe kom ik erachter of het gebruik van p2p hier mee te maken heeft,
Heeft iemand hetzelfde probleem,
Heeft iemand een oplossing (niet onbelangrijk)

Alvast bedankt voor uw tijd, Matthijs

EdP
Het zou op zich door een volgelopen NAT tabel kunnen liggen, je zou het aantal simultane connecties kunnen terugbrengen. Sowieso raad ik je p2p af, maar dat is een ander verhaal.
Wat ik echter zelf veel waarschijnlijker vind is dat je buren een draadloze router hebben met hetzelfde kanaal of eentje die te dicht in de buurt zit, waardoor je van tijd tot tijd (per ongeluk) op het netwerk van de buren overschakelt, wat niet lukt. Of je signaal is niet sterk genoeg en een andere router in de buurt heeft een sterker signaal.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem P-2602HW-D1A verbindings issues', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen 4 09 april 2014, 22:17
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
Terugsturen Modem Algemeen 3 13 januari 2014, 16:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:49:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv