obey-robots.txt
06 December 2016, 03:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

vast bellen

arievar55
Ik heb 11 december de brief met de w.w. gekregen van Telfort, internet werkte vrij direct, maar vast bellen zou ingaan per 13 dec.,
11 jan. heeft KPN slim bellen thuis omgezet naar analoog bellen, 20 jan. gebeld naar KPN, abo is opgezegd door Telfort, wordt aan gwerkt om vastbellen te activeren, 30 januari nog steeds geen vastbellen.
wie weet wanneer dit ingaat?????

mastah
hoi arievar55 ik heb maandag 28 jan internet gekregen en donderdag 31 jan lag bij mij de telefoon er uit, s,avond even de modem ingedoken om daar de telefoon te activeren en hij deed het ook gelijk, alles netjes afgehandeld door telfort zo als het hoort, ook de snelheid is hier een kleine 16 mb, dus allles bij elkaar ben ik een te vrede klant van telfort...

mvg marcel

arievar55
Eigenlijk schandalig van Telfort dat ze je dwingen om per telefoon problemen te kunnen oplossen, (maar dat levert 0,30 ct per minuut op en er zijn nog 10 wachtenden voor u), want op e-mail krijg je echt geen antwoord. ik heb toch vorige week dinsdag maar weer eens geprobeert om te bellen, en kreeg na lang wachten een medewerker die zei, dat ik 2 dagen voor de KPN medewerker mij van slim naar analoog bellen ze een antwoord hadden gekregen, dat mijn omzetting niet kon.
Maar daarna laat men je gewoon in de wacht staan tot jezelf weer eens actie onderneemt. Verder ben ik wel tevreden over Telfort internet, maar ze zijn er zeer klant onvriendelijk

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vast bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Vast bellen via Siemens C470IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 7 11 januari 2013, 10:45
Vast bellen via wifi Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 26 september 2012, 23:09
Modem P-2601HN-F1 loopt meerdere malen per dag vast Opleveringsproblemen 2 03 juli 2012, 19:15
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv