obey-robots.txt
02 December 2016, 23:16
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!

SimOnly
Hier kun je zelf deze plaatjes maken! http://www.speedt...

[ URL=http://www.speedtest.net ][ IMG ]http://www.speedtest.net/result/81834664.png[ /IMG ][ /URL ]

Post alleen het blauwe gedeelte hier zonder de spaties tussen de []!

81834664
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Ty-Rap
199621289

Richard
Die plaatjes zijn wel leuk maar stroken niet echt met de werkelijkheid, vaak blijkt dat als je via Duitsland of de keuze in Frankrijk neemt, je sneller bent.

De beste test is nog altijd eens goed downloaden via newsservers en die 100mb bestandjes.

capriv6
ik vind idd ook de snelheid in de nieuwsgroepen het belangrijkst.
als de snelheid zo blijft hoor je mij niet klagen.

t_tel20mbm_652d717
Gewijzigd door capriv6 op 10 november 2007, 09:19

cal
@capriv6
zie dat je via eweka zit , je download werkelijk met 2020kb/s?? das beter dan wat ik heb ik download op het moment met 342kb/s .. heb telfort aangevraagd hoop dat het daarmee ook beter word dan Wink.

capriv6
idd cal,het laagste wat gehaald heb 1750kb/s.dat was op zaterdag.
bij multikabel/quicknet mocht ik blij zijn als ik 1300kb/s haalde met het power abbo van €48,00 per maand.
eweka is nodig omdat telfort de juiste nieuwsgroepen niet ondersteund.

cal
ok das beter dan capriv6, zit ook zwaar te dubben om telfort aan te vragen ben alleen beniwud hoe de ervaringen van mensen zijn betreffende telfort heb daar ok een topic over geopend Wink
maar als ik meer positieve dinge lees dan negatieve dan waag ik waarschijnlijk de sprong wel , veel slechter dan enige andere providers kan het niet worden denk ik zo , al is er bij iedere provider wel wat natuurlijk geen enkele is perfect zoals wij dat zouden willen

Templar
Zojuist een e-mail ontvangen van die mooie dame (zal geen namen noemen maar haar naam begint met een A...) met de mededeling: Helaas kunnen wij het door u bestelde dienst niet bij u installeren.
Heeft u vragen met betrekking tot de achterliggende reden, dan kunt u ons bereiken op nummer 0900 1560 (0,25€/Minuut).

Betekent dit dat ik zonder zorgen een telfort account kan aanvragen? Ik zit te denken aan Internet ONLY (durf portering niet meer aan...)

Richard
De door u bestelde dienst kunnen we niet installeren, dat betekent dus dat de aanvraag niet doorgaat.
Dit betekent inderdaad dat je zonder zorgen een telfort account kunt aanvragen.

Echter zou ik wel even bellen op dat nummer (jammer genoeg is het wel duur) om de exacte reden te achterhalen.

Als de reden is dat de centrale er niet geschikt voor is, dan zie je dit meestal al meteen.

Het kan echter ook zijn dat je nog bepaalde tijd aan een contract van je huidige provider hebt en die de lijn niet wenst vrij te geven, of dat er ergens niet verhuist wordt wegens een geschil.
In deze gevallen verwijzen ze vaak naar het bellen naar een telefoonnummer voor de reden te achterhalen.
Indien het een van deze twee oorzaken inderdaad betreft, kun je wel een Telfort account aanvragen, maar is de kans erg groot dat je van Telfort hetzelfde antwoord krijgt.

Vandaar dat het misschien toch handig is even naar die reden te gaan vragen.

Templar
Hartelijk dank voor de reactie Richard.
Ik heb inmiddels een aanvraag ingediend bij Telfort en hier ook een schriftelijke bevestiging van ontvangen.

Ik zal vanavond nog es 1 telefoontje spenderen om de reden te achterhalen en dan vind ik dat ze sinds 10/9 wel genoeg aan me hebben verdiend daar bij A. Heb minimaal 30 euro intussen al uitgegeven aan die club Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Eigen router achter Experiabox v8 Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 03 maart 2016, 18:48
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
eigen router ipv die van telfort? Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 03 mei 2013, 00:24
Krijg steeds voicemail wanneer ik mijn eigen vaste nummer bel Algemeen 3 16 mei 2010, 21:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:07:12
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv