obey-robots.txt
03 December 2016, 22:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

internet + telefoonproblemen

MEAL
Het is een tijdje goed gegaan nu, afgelopen zomer verbinding zeer traag of weg. geen telefoon, of slechte verbinding...
Ben na contact met Telfort gebeld door KPN medewerker. Deze heeft de snelheid van mijn verbinding omlaag gebracht omdat dit de verbinding beter zou maken.
Balen natuurlijk dat je minder mb's krijgt dan waar je voor betaald, mijn abo downgraden gaat natuurlijk niet automatisch mee...

Vandaag is het weer zo ver, sinds een uur of 4 vanmiddag helemaal geen verbinding meer op mijn zyxel, alleen een powerlampje. Resetten heeft geen zin.
Heb ook niet zo'n trek om 3x per jaar Een iSRA punt na te lopen. IK zit gewoon thuis te werken, niemand in huis behalve ik, geen kind kat of hagedis. Ineens verbinding verbroken!
Dan zit ik niet op vragen te wachten als: zijn uw kabels nog in orde e.d.? Een kabel is stuk of niet, maar een beetje stuk kan niet.

Zit nu weer via het modem van de buurtjes (gevraagd hoor) op dit forum.

Kan nu toch iemand eens een eerlijk antwoord geven waarom ik zo'n gezeik heb sinds ik bij Telfort zit. Waarom ging dit goed bij Tiscali en Planet en nu ineens niet?

HELP

Franzki
Een kabel is stuk of niet, maar een beetje stuk kan niet.

Vreemd genoeg kan dit wel.... een slechte kabel, een kabel die slecht contact maakt of een kabel die te lang is kan voor allerlei "onverklaarbare" storingen zorgen. Ook kan dit resulteren in plotselinge problemen terwijl het altijd goed heeft gewerkt.

Als je modem nu met een korte goede kabel direct op het isra-punt zit, kun je hooguit een keer nagaan of de stekkertjes goed contact maken.

Anders rest er niet anders dan Telfort Support in te schakelen.... zeker als je nu helemaal geen internetverbinding meer hebt.

[EDIT]

Als je signaal ineens helemaal weg is, lijkt het probleem in eerste instantie bij Telfort te zitten.
Gewijzigd door Franzki op 17 november 2009, 20:56

Franzki
Om de discussie overzichtelijk te houden post ik hier ook even het PB:

MEAL schreef:
Franzki bedankt voor je snelle bericht.
Ik begrijp wat je zegt. Echter, ik heb al voor mijn meterkast gestaan 5 maanden geleden met een telfort meneer aan de telefoon.
Zoveel snap ik er ook weer niet van maar destijds zat het (zelfde) probleem niet hier. Er werd mij een te hoge snelheid aangeboden.
Ik vrees dat ik weer van de helpdesk voor die meterkast moet staan en weer hoor dat het daar oke is.....

Blijkbaar is je verbinding al minder stabiel... meestal zoekt het modem automatisch de beste snelheid afhankelijk van de kwaliteit van het DSL-signaal. Telfort stelt alleen een snelheidsprofiel als het moeite heeft om op de juiste snelheid in te trainen.

Als je modem met een korte goed kabel direct op het isra-punt zit aangesloten en je krijgt geen DSL-signaal, dan denk ik dat je snel klaar bent bij je meterkast. Telfort zal dan kunnen constateren dat het modem niet online komt en zal met een oplossing moeten komen.

Ik zou ze dus gewoon bellen of contact zoeken via de contactpagina op hun website.
Gewijzigd door Franzki op 17 november 2009, 21:31

MEAL
Bedankt, dat ga ik dan maar doen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet + telefoonproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:51:01
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv