obey-robots.txt
04 December 2016, 19:22
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Inloggen Mijn Telfort

bruno001
Bij inloggen (poging) kom ik in dit scherm

U kunt momenteel geen wachtwoord aanvragen, omdat:

* Uw nummer/account is geblokkeerd. U kunt een wachtwoord aanvragen zodra de blokkade is opgeheven.
* U geen toegang meer heeft tot Mijn Telfort. Als uw abonnement meer dan 6 maanden geleden is beŽindigd kunt u niet meer inloggen en/of registreren.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Vervolgens kom ik in het scherm nieuw wachtwoord aanvragen, na het doorlopen moet ik inloggen, maar dat gaat niet zonder wachtwoord.

Of de aanvraag via de site ergens aankomt, wordt niet bevestigd, dus nu 20 keer aangevraagd in de afgelopen 3 maanden zonder enig antwoord.

Ik moet aan het einde van het verhaal inloggen met mijn wachtwoord om mijn wachtwoord aan te vragen, hoe?

De Telfort winkel geeft als antwoord dat dit inderdaad een probleem is waarvoor de winkel niets kan doen, echter Telfort is alleen bereikbaar via mijn Telfort als je een wachtwoord hebt of via de winkel, waar verklaart wordt dat het probleem bekend is, maar geen oplossing weet.

Hoe verder? Webcare?

Hoor graag of iemand hier een oplossing heeft.

Bruno

Telfort webcareteam
Er is zojuist een reset op het profiel uitgevoerd. Met ongeveer een uur kunt u opnieuw een wachtwoord voor Mijn Telfort aanvragen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Wij vernemen graag of het is gelukt.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privťberichten.

bruno001
Daphne,

Bedankt, inloggen en nieuw ww is prima gelukt.

Het volgende probleem gevonden, in de administratie van Telfort staat een defect toestel C450, dat is vervangen door een M150, dus ook een ander IMEI nummer, dat niet bij Telfort geregistreerd is.

Gaat dat nu wel goed met de unlock codes, of moet ik de correcte gegevens in een PB sturen?

gr

Bruno

Iminic
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Wat moet ik doen?

Ik zou namelijk graag mijn oude Prepaid willen omzetten in een vast maandelijks tarief met nummerbehoud. Hiervoor is echter vereist dat je op mijn Telfort inlogt en dit lukt mij dus niet.

bruno001
Iminic,
Mij probleem is inmiddels volledig opgelost, misschien beter om een nieuwe topic te openen voor jouw probleem, dan kan Webcare dat oppakken, anders wordt het mogelijk onoverzichtelijk
gr

BRuno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Mijn Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:42:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv