obey-robots.txt
09 December 2016, 16:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Binnenkomen in webinterface P-2602HW-D1A

frizzy
Hoi Mensen,

Ik probeer de hele ochtend al in mijn webinterface te komen.

Gister Reset gedaan van modem omdat internet instabiel was. Na reset doet internet het weer goed.

Wou vandaag port forwarding weer instellen. maar kan nu niet in de webinterface komen. Hij start wel op met http://192.168.1.254/rpAuth.html . maar hierna pakt hij het standaard wachtwoord niet. dus 1234 pakt hij niet.

Voor duidelijkheid. zit op men draadloze laptop. internet werkt gewoon (getuige mijn post hier op dit forum). iemand misschien een tip of het liefst oplossing??

the unknown
Heb je het bekabeld al geprobeerd? mocht het bekabeld ook niet werken dan maar nog een reset Smile
Gewijzigd door the unknown op 08 november 2009, 14:32

Franzki
Ik vermoed dat je geen reset hebt uitgevoerd. Het knopje op het modem (achter het gaatje) moet je minimaal 20 seconden indrukken.

Het feit dat het draadloos internet gewoon werkt, wijst daar ook op. Als je nu nog een beveiligde draadloze verbinding ziet, betekent het dat je modem niet is gereset.

[EDIT]
Of als de verbinding niet beveiligd is, kan een buurman/buurvrouw draadloos hebben ingelogd op het modem en het wachtwoord hebben gewijzigd.

En zoals The Unknown al zegt... sluit het eens met een kabel aan. Dit is vooral handig als je nog bezig bent om het modem in te stellen.
Gewijzigd door Franzki op 08 november 2009, 14:36

frizzy
Heb het wel beveiligd..
zal eens kijken of het anders kan... zal eens een draadje op scharrelen ergens...

Thanks als nog meer mensen tips hebben.. dna hoor ik het graag.

Franzki
Ik bedoelde: Als je het modem een harde reset geeft, dan zijn je beveiligingsinstellingen van wireless ook verdwenen.

Als je draadloze verbinding nu nog beveiligd is, dan heb je geen harde reset uitgevoerd. Dus dan zul je ook met je oorspronkelijke wachtwoord in de webinterface van het modem moeten inloggen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Binnenkomen in webinterface P-2602HW-D1A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Acces point achter een zyxel p-2602hw d1a Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 14 juli 2012, 18:23
Port forwarding Zyxel P-2602HW-D1A en Linksys WRT54G Eigen netwerk achter het Telfort modem 30 29 juni 2012, 18:03
logs van P-2602HW-D1A Hardware instellingen 2 29 juni 2011, 01:17
Laatste firmware P-2602HW-D1A Hardware firmware 3 09 juni 2011, 08:20
PortForward Zyxel P-2602HW-D1A Wakeuponwlan Lukt Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 21 mei 2011, 11:57
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:38:29
| Lutz09:56:52
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv