obey-robots.txt
04 December 2016, 19:21
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Zijn gewoon een stelletje hufters..

Abacus
Zijn gewoon een stelletje hufters..

Ik heb (of moet zeggen had) een KPN lijn en heb een tweede nieuwe aansluiting aangevraagd. Aangezien de bevestigingbrief al reden gaf om te twijfelen heb ik de helpddeskk maar gebeld...

Die hadden alsmaar er over dat ik gewoon bij Telfort bleef en dat er voor mij niets zou veranderen. (gaat om een NIEUWE aansluiting) Nadat ik de helpdesk eindelijk er van heb kunnen overtuigen dat ik geen klant was van Telfort en een nieuwe lijn aanvraag deed zou ze het in orde maken.

Uiteindelijk resultaat:
Telfort heeft toch mijn KPN lijn gemigreerd en mijn telefoon is weg.
Reactie van de helpdesk: ja ik zie het hier wel staan, had u maar een nieuwe tweede aanvraag moeten doen, wij kunnen er niets meer aan doen.

Overigens de snelheid is prima, haal op 750 meter afstand 19,5mbit

paul407
Ik heb nu dus wel telefoon en internet, maar als die jongen van de helpdesk mij niet de gegevens had doorgegeven dan had ik nu dus nog steeds niets want die brief met W.W. etc. heb ik niet gekregen.

Abacus
na een aantal telefoontjes met de KPN blijkt dat Telfort een complete overname van mijn KPN lijn heeft aangevraagd, ondanks dat ik een nieuwe lijn heb aangevraagd en via de helpdesk expliciet heb aan gegeven dat ze met hun tengels van de KPN lijn moesten blijven.

Volgens de KPN heeft er iemand liggen te slapen en heb ik geen toestemming gegeven voor de migratie. (Telfort kan deze toestemming welke nodig is voor migratie niet overleggen)

Na het zoveelste telefoongesprek met Telfort, waar ik telkens te horen krijg dat ze niets kunnen of willen doen heb ik onderstaande email verzonden.

In Gebreke stelling

LS

Na herhaalde pogingen via uw helpdesk:

Ik heb Telfort GEEN toestemming verleend om mijn huidige internet verbinding van de KPN over te nemen/migreren. Op 10 januari heb ik expliciet aangegeven dat de KPN verbinding in tact gelaten moest worden en dat mijn aanvraag een nieuwe (tweede)lijn betreft.

In de brief bij het installatie pakket staat, door u zelf duidelijk vet gedrukt vermeld: [NieuweLijn]

Ondanks dit voert Telfort een complete migratie uit waar uitdrukkelijk geen toestemming voor heb verleend.

Aangezien de helpdesk niet in staat is om dit te begrijpen cq op te lossen, wordt deze migratie door de KPN terug gedraaid, mede omdat hier geen toestemming voor verleend is.

Bij deze geeft ik Telfort 14 dagen de tijd om alsnog een tweede lijn te realiseren.

Met vriendelijke groet,
Abacus

cc:
info@opta.nl
kassa@vara.nl
radar@tros.nl

wordt vervolgd!
Gewijzigd door Abacus op 31 januari 2008, 16:25

jpfjpf
En jij denkt dat Telfort warm of koud wordt van jouw email!

Hahaha, ze zullen niet eens antwoorden, de boeven!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zijn gewoon een stelletje hufters..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wil je verzekerd zijn van ellende, frustratie en stress, neem een Telfort abonnement Algemeen 1 03 mei 2013, 14:34
Hoe lang mag de telefoonlijn naar de modem zijn? Hardware instellingen 7 16 augustus 2010, 22:10
Wie weet dit: zijn er centrale's geupgrade? Snelheid 3 20 augustus 2009, 16:36
Snelheid veel lager als het moet zijn Algemeen 24 18 april 2009, 00:45
Telfort is gewoon KLOTE Algemeen 33 07 februari 2009, 00:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:41:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv