obey-robots.txt
08 December 2016, 08:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Negatieve BKR a2

sssteven
Beste lezers

wie herkent dit ook?? aangezien we huis proberen tekopen ben je met allemaal dingen bezig zodat je hypotheek voorelkaar kan krijgen nu heb ik dus een registratie opgevraagd van het bkr in tiel omdat ik ooit een keer ben aangemeld bij preventel en tot mijn schrik kwam ik er dus achter dat ik ben aangemeld als zijnde wanbetaler?

ik heb dus een negatieve bkr a2 melding gekregen, terwijl ik alang schriftelijk een bevestiging had gekregen dat mijn nummer was afgesloten en opgezegt nu bleek er dus nog een openstaande factuur van 47,10 open testaan echter alleen is deze mij nooit kenbaar gemaakt, hierdoor zijn dus de 85dagen verstreken

doormiddel van een brief van preventel in december 2008 kwam ik er dus zelf achter dat deze rekening nog open stond, ik heb deze rekening dan ook via de regulaire weg betaald, echter toen was het kwaad al geschied, ik vind het dan ook een kwalijke zaak dat ik op geen enkele wijze ben geinformeerd wat betreft deze openstaande factuur

hierdoor komen we dus in de problemen inverband met de NHG
ik heb inmiddels nu 2 brieven geschreven en tot op heden nog geen enkele reactie van TELFORT
ook heb ik inmiddels nu telefonisch geprobeerd om de juiste persoon tekrijgen die deze naar mijn inziens onterechte BKR notering ongedaan kan maken, echter tot op heden geen resultaat.

morgen ga ik maar wederom bellen in de hoop dat ik een juist persoon kan vinden die mij verder kan helpen

Franzki
Er zijn meer mensen die tegen hetzelfde aanlopen. Er zijn ook meerdere onderwerpen op dit forum over geweest.
(Tip: zoek eens op BKR op dit forum)

Telfort Webcare (Daphne) schreef eerder hierover:

Wij zijn verplicht klanten aan te melden bij het BKR als zij een abonnement aansluiten.
Zij gaan namelijk een langlopende financiële verplichting aan. Deze registratie is in de eerste instantie niet negatief.
Als er een betalingsachterstand ontstaat, moeten wij dat aan het BKR melden.
Is de betreffende factuur niet binnen 85 dagen na de vervaldatum betaald, dan wordt de codering omgezet naar een A2. (negatief)

Op het moment dat de achterstallige kosten zijn voldaan, geven wij een einddatum door aan het BKR.
Vanaf de einddatum, blijft de klant nog 5 jaar aangemeld bij het BKR.

Wij verwijderen alleen de codering als wij in gebreke zijn gebleven.

De vraag is dus of Telfort aantoonbaar in gebreke is gebleven. Dan is er een mogelijkheid om de codering te laten verwijderen.

Als je nooit een factuur hebt gehad van Telfort dan kun je natuurlijk ook niet betalen lijkt me... maar ik weet niet hoe het precies is gegaan en wat erover in het contract staat.
Gewijzigd door Franzki op 03 november 2009, 00:21

Telfort webcareteam
@sssteven

In een PB kunt u uw naw-gegevens het 06-nummer aan ons kenbaar maken. Ik zoek voor u uit hoe deze situatie tot stand is gekomen.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Negatieve BKR a2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
negatieve bkr registratie Algemeen 10 25 november 2009, 00:19
Negatieve BKR A2 Algemeen 22 14 oktober 2009, 20:38
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:25:55
| hilka8508:37:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv