obey-robots.txt
06 December 2016, 03:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

om administratieve reden buiten gebruik gesteld !!!!! en Telfort geeft niet thuis!!!

Rob28
Al jaren ben ik een gebruiker van Telfort prepaid. Werkte altijd prima, en voor mijn mobiel belgedrag (zeer weinig) een prima oplossing.
Het gaat er mij vooral om dat ik in geval van nood bereikbaar ben. Zo'n geval deed zich helaas een week geleden voor, en guess what, ik was niet bereikbaar, men kreeg een fouttoon en vervolgens een in gesprek toon te horen, heel vervelend in die situatie.
Als ik nu probeer te bellen krijg ik te horen dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld, terwijl mijn beltegoed ruim voldoende is.
Meerdere malen getracht in te loggen op de Telfort website: iedere keer storing.
De klantenservice (zelfde website) benaderd, geen reactie.

Nu ik internet wat afstruin op Telfort prepaid lees ik dat men de houdbaarheid van het beltegoed heeft gehalveerd.
Ik was hier niet van op de hoogte en ben er ook niet mee eens.
Als dit de oorzaak van mijn probleem blijkt te zijn is dit wel heel triest.

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?
Gewijzigd door Rob28 op 03 november 2009, 17:50

Natasja
Ik zou het helaas niet weten wel dat ik internet vaste telefonie van Telfort heb en ook nog eens een prepaid van Telfort waar ik ook last mee heb gehad.
Maar ik vind het wel vervelend voor u want juist in nood is een mobiel heel handig en als je dan die niet kan gebruiken dan heb je het idee dat het einde nabij is.
Heel veel sterkte met alles
Groetjes Natasja

p.s helaas heb ik geen idee.
Mocht je uit eindelijk willen overstappen op een andere prepaid?
Me zusje heeft Vodafone genomen een klein abbonement voor zo'n 8 euro in de maand had dan iets van 160 belminuten en 100 smsjes voor nood lijkt me het een goede oplossing.
Zelf had ik ook vodafone maar me zoontje heeft die mobiel gesloopt door erop te kauwen
Gewijzigd door Natasja op 05 november 2009, 06:27

Natasja
En ik kan van die mobiel de nul niet meer gebruiken zo ook me pincode niet meer invoeren.
Ik denk dat ik me telfort mobiel simlock vrij ga maken want bij vodafone prepaid gewoon had ik een uur bellen en 3 minuten betalen en dat vond ik zeer prettig.
Naar vaste nummer en naar vodafone nummers was dat.

Groetjes Natasja

Telfort webcareteam
@Rob28

In een PB kunt u uw 06-nummer aan ons kenbaar maken.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Rob28
Telfort heeft het probleem verholpen!

Case closed.

mirialps
Al jaren ben ik een gebruiker van Telfort prepaid. Als ik nu probeer te bellen krijg ik te horen dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Wie can ik mijn aansluiting terug in gebruik brengen?

Groetjes,
Maria

Franzki
Wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd?

Beltegoed is 6 maanden geldig... daarna heb je nog 90 dagen om op te waarderen voor je nummer en beltegoed vervallen.

mirialps
Ik heb laatste opgewaardeerd op 19-09-2009. Is het mogellijk het nummer te re-activeeren?

Groetjes,
Maria

Franzki
Je kunt navraag doen bij Telfort.

Maar als je nummer al een half jaar buiten gebruik is, is de kans klein dat ze je nog kunnen helpen.

Het zal dus afhangen van het moment waarop je beltegoed is vervallen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'om administratieve reden buiten gebruik gesteld !!!!! en Telfort geeft niet thuis!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:12
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv