obey-robots.txt
03 December 2016, 22:49
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

=( Help!

sunny
Hoi,

Deze site is echt heel handig zo handig dat ik het antwoord op mijn vraag niet kan vinden...

Ik heb dus Telfort internet 20mbit en heb dus de zyxel modem draadloos en had nog mijn eigen sitecom wl322 (modem/router draadloos)

En ik gebruik Utorrent op de mac

MAAR: Ik weet niet wat ik heb ingesteld of wat ik moet instellen, maar mijn download snelheid is totaal maximaal 300kb/s als ik snelheidtest doe kom ik op 16mbit/s uit. Hoe los ik dit op... ik heb port forwarding geprobeerd maar bij geen van beiden modem/routers heeft dat effect. Ik weet geen raad. Ik weet wel dat mijn echte eerste keer dat ik de zyxel modem aansloot (eerste dag dat ik telfort internet had), ik een download snelheid had van 1,3 MB per s maar snel ging dat naar 20kb/s =(

iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe of wat ik niet heb gedaan. Ik word zo gek dat het zo gek is dat het grappig is dat mijn totaal downloadsnelheid soms maar 20kb/s is.

ps: met kabel of wireless beiden maken geen verschil. allebei langzaam.

groetjes.

(sorry ik had deze post bij verkeerde onderwerp geplaatst.

EdP
Downloaden via torrents is een heel slechte speedtest en je bent nog strafbaar bezig ook, ik neem aan dat je niet uitsluitend eigen home-videos deelt. Maar goed, moet je zelf weten.

Download eens een groot bestand van de Telfort ftp-server, dat is een veel betere test.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

sunny
oohnee en jaa ik weet Smile , maar ik had inderdaad ook al gedownload via gewone sites en ftp, maar die geven ongeveer 300-400kbs

telfort ftp gaat wel sneller. veel sneller.. hoe pas ik dat aan? in mij torrents... (sorry heb toch hulp nodig voor utorrent)
Gewijzigd door sunny op 28 oktober 2009, 22:37

EdP
Met de snelheid van je adsl lijkt weinig mis te zijn als je van Telfort heel snel kunt downloaden.
Vergeet niet dat ftp de snelheid in kByte/s aangeeft i.p.v. kbit/s. Dat scheelt bijna een factor 10.
Voor uTorrent moet je toch echt de juiste portforwards instellen.
Je hebt een 2e router, hoe is dit netwerk opgezet?

Oh ja, vergeet ook niet dat bij torrents je k afhankelijk bent van hoe snel de uploader kan uploaden en hoeveel uploaders aanbieden wat jij wil downloaden.
Gewijzigd door EdP op 28 oktober 2009, 22:51
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

sunny
jaa ik weet van bytes en bits, seeders en leechers meer dan genoeg seeds, ik download met wireless van mijn buren zelfs sneller ...

ik heb nu alleen sitecom wl-322 (mijn router tevens mijn modem) aangesloten maar ik weet niet of ik die goed heb in gesteld

mijn portforwarding werkt denk ik wel, in de router heb ik het ingesteld, en in utorrent heb ik hem ook, hij zegt dat de connections werken. lichtje is groen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '=( Help!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:48:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv